Har vært på ultralyd!

Theakj

Blir kjent med forumet
Har vært på ultralyd og sitter igjen med litt bekymring da hjertet ikke slo ordentlig. Han kunne se noe som pulserte litt og trodde det var hjerte. Utifra str på 3 mm tilsvarte det ca 5 uker sa han, er det noen her som har vært på tidlig ultralyd og fått noe lignende svar?ImageUploadedByBV Forum1373620952.258891.jpg

Tror du kan ta det helt med ro, ikke alltid lett å se om hjerte slår så tidlig. Jeg var på tidlig UL med min første 5 uker på vei, og fant ikke noe hjerte som slo, men kom tilbake litt over 2 uker og fikk høre et nydelig hjerte slå....=)

Jeg leste akkurat at hjertet den første tiden slår veldig uregelmessig, ofte lange pauser, så det er nok helt normalt :)

Var slik med nr to her, var på ultralyd i uke 5 var det vel, så veldig lite, kom tilbake to uker senere og da var alt perfekt <3

uke fem er nok litt tidlig på å se hjertet ordentlig, mulig det begynte å slå samme dagen til og med :)
Jeg var på ul 6+1 og da var det ingen tvil på at hjertet slo men når jeg var 4+6 så man så og si ingen ting..

Back
Topp