Har vært på ultralyd

Undervannsbåten

Forelsket i forumet
Det var en litt rar opplevelse egentlig.
Lille har det fint. Akkurat som h*n skal være i størrelse. Akkurat 7 uker på vei. 9,1 mm. Hjertelyd på 142.
Men det var en annen der og, men uten hjertelyd og hadde stoppet å vokse. Var bare 4 mm(tilsvarer 6 uker). Så akkurat nå er det to der inne, men den ene kommer visst til å forsvinne og det var mulig jeg kom til å få en liten blødning av det.

Lille skjønne er til venstre på bildene. Den andre er til høyre. Den blir målt på det første bildet.

20121219_121908.jpg

20121219_122200.jpg

Grattis!! :-) Fantastisk å se at alt er i orden med babyen.
Skjønner veldig godt at dette ble en rar opplevelse for deg. Så merkelig da?? Visste ikke at det gikk an å "blø" ut den ene mens den andre fortsetter å vokse...Uansett så ønsker jeg deg lykke til og måtte alt gå bra med lille spira <3

Oj det skjønner jeg var en merkelig opplevelse ja. Bra den ene har klart seg der da, godt at alt stod bra til med den hvertfall :-)

Oi, det skjønner jeg veldig godt..Men godt det skjedde så tidlig når den ene ikke skulle klare seg... Godt for deg å vite at alt er bra med den som er igjen :) sender deg en trøsteklem ;)

Back
Topp