Har vært på ultralyd:)

Har to skatter:)

Betatt av forumet
Var på ultralyd i går og alt sto fint til med gullet i magen.[:D] Termin blei 26.april, så er 8 + 5 i dag. Dette blir spennende tider[:D] Fortalte nyheten i går og i dag til nærmeste familie, dei aller fleste syns det var ein kjekk nyhet. Men ett par syns nok viss det var for tidlig og klarte ikke heilt å skjula det. Det var et lite skår i gleden det. Men vi skal bevise at det fint går ann å ha to så tette.

Å, så herlig! Kjenner jeg er misunnelig jeg!
Kjedelig med de som klart viser at de syns det er for fort, men hev deg over dem du og NYT tiden fremover!!!

Ååååå...gratulerer! Vet ikke om jeg har fått med meg dette[:D] Glem de som syns det er for tett, det er opp til hver enkelt[:)]

Så fint at alt var bra med den bittelille [:)]

De som ikke klarer å skjule hva de mener er bare å overse. Er jo dere som skal ha barn, ikke de.

Tusen takk[:D]

Så kjempegøy!!! Blir littegranne misunnelig, ja[8D]

Kos deg med enda et gull i magen, og tenk at det er godt det er deres barn og ikke dems[8D]

Ååh,så spennende!
Ikke bry deg om de som ikke klarte å vise at de er glade på dere vegne,de er bare teite!
Kos dere masse dere!

ORIGINAL: Alexandra82

Så fint at alt var bra med den bittelille [:)]

De som ikke klarer å skjule hva de mener er bare å overse. Er jo dere som skal ha barn, ikke de.

Sign!! Og gratulerer igjen [:)]

Så koselig!!! [:D] [:D] [:D]

Ikke bry deg om de som er negative, de har ingenting med hvor tett dere får barna [&:] Det blir nok så bra så [:D]

ORIGINAL: MissIndependent

Ååh,så spennende!
Ikke bry deg om de som ikke klarte å vise at de er glade på dere vegne,de er bare teite!
Kos dere masse dere!

Sign!

Gratullerer så masse!!!![:D][:D]

Gratulera so masse[:D][:D]

ORIGINAL: ...Paivi

Så bra!![:)][:)]
Må si jeg er en STOR smule misunnelig altså [:D]

Sign og GRATULERER så mye [:)]

Så bra alt var bra da!! [:D] Ingenting e bedre enn det [:)]

Men herregud da [8|] Tenk å syns at det e tætt liksom [8D]
Mine e tettere [;)]

Går heeelt fint, lure du på no så bare spør [;)]

Så gøy [:D]

Det kommer nok til å gå så fint så, folk må lære seg å slutte å bry seg så fælt med andres ting altså ! [;)]

Ikke bry dere med dem. Forvent et par slitsomme år, så skal du se det er ren lykke med så tette barn[:D]

Gratulerer så mye og så godt å høre at alt var bra i magen.

Åååå så kos! [:D][:D]
Guri meg så jeg gleder meg til vi er i gang med runde nr 2! Spennende!!

ORIGINAL: Ulva

Åååå så kos! [:D][:D]
Guri meg så jeg gleder meg til vi er i gang med runde nr 2! Spennende!!

SIGN [:)]

Gratulerer med nurket. er selv gravid og har termin den 2 mars, føreløpig.
d er så hærlig å venter en til er d ikke?[:D]

Back
Topp