Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FruStina
åååååååååååå jeg blir så lykkelig når noen kommer tilbake med slike gladmeldinger jeg. GRATULERER med lille hjerte som slo [:D]
ORIGINAL: Charaina
Gratulerer så mye[:)] Godt å høre at alt er som det skal[:D]
ORIGINAL: nadja1986
Hvor lang var spira di da? sa gyn det?
Gleder meg sykt til å se min om 4 dager hehe[:D] men 4 dager er jo såååå lenge...
ORIGINAL: FruStina
åååååååååååå jeg blir så lykkelig når noen kommer tilbake med slike gladmeldinger jeg. GRATULERER med lille hjerte som slo [:D]
ORIGINAL: neselo
Gleder meg sykt til å se min om 4 dager hehe[:D] men 4 dager er jo såååå lenge...
Ja, den var nesten 2 cm (1,8) hihi, så ikke store klumpen [:)] Vet hvordan det føles, tiden frem til UL gikk altfor sagte-men plutselig var dagen der! Gled deg! Veldig koselig å se lille hjertet som banker... [:)]
ORIGINAL: neselo
Ja, den var nesten 2 cm (1,8) hihi, så ikke store klumpen [:)] Vet hvordan det føles, tiden frem til UL gikk altfor sagte-men plutselig var dagen der! Gled deg! Veldig koselig å se lille hjertet som banker... [:)]
Hihi nesten 2 cm er jo STORT da[:D] hihi... Min kommer vel til å være rundt 1cm, trur jeg... For jeg er 7+1 på ul dagen... Ja håper helga går fort hihi... Må finne på noe moro i helga hehe... Synd jeg er så kvalm og trøtt om dagen hehe...
Kan du ikke legge ut bilde av <3 Lille Klumpen <3 din da hihi... Er jo så moro å se søte små spirer...