Har vært på ultralyd idag!

neselo

Forumet er livet
Hjertet slo og alt så fint ut! terminen stemte med det jeg hadde kommet frem til. Fikk med et bilde av verdens vakreste lille klump [:)] Hun sa det var liten sjans for å miste nå som hjertet slår, så nå kan jeg slappe av!

[:)]

Akkurat den samme beskjeden fikk jeg også!!! Gratulerer så mye, vet hvor godt det er å se det hjertet!!! [:D][:D][:D]

Gratulerer så mye[:)] Godt å høre at alt er som det skal[:D]

Gratulerer så mye :D kan tenke meg det er fantastisk å se det lille hjertet slå!

Gratulerer så mue snuppa!![:D][:D]
Nå kan du stille deg i linje med resten av snuppene som kan senke skuldrene og bare nyte tiden fremover[:D][:D]

Så deilig å ha sett at alt er bra[:)]

åååååååååååå jeg blir så lykkelig når noen kommer tilbake med slike gladmeldinger jeg. GRATULERER med lille hjerte som slo [:D]

ORIGINAL: ladygaga

Gratulerer så mye med et bankende hjerte[:D][:D][:D]

sign:D Fantastisk flott!

ORIGINAL: FruStina

åååååååååååå jeg blir så lykkelig når noen kommer tilbake med slike gladmeldinger jeg. GRATULERER med lille hjerte som slo [:D]

ORIGINAL: Charaina

Gratulerer så mye[:)] Godt å høre at alt er som det skal[:D]

Deilig

Tusen takk alle sammen [:)]

Hvor lang var spira di da? sa gyn det?

Gleder meg sykt til å se min om 4 dager hehe[:D] men 4 dager er jo såååå lenge...

ORIGINAL: nadja1986

Gleder meg sykt til å se min om 4 dager hehe[:D] men 4 dager er jo såååå lenge...

Ja, den var nesten 2 cm (1,8) hihi, så ikke store klumpen [:)] Vet hvordan det føles, tiden frem til UL gikk altfor sagte-men plutselig var dagen der! Gled deg! Veldig koselig å se lille hjertet som banker... [:)]

ORIGINAL: FruStina

Signerer denne[:)][:)][:)]

ORIGINAL: neselo

Ja, den var nesten 2 cm (1,8) hihi, så ikke store klumpen [:)] Vet hvordan det føles, tiden frem til UL gikk altfor sagte-men plutselig var dagen der! Gled deg! Veldig koselig å se lille hjertet som banker... [:)]

Hihi nesten 2 cm er jo STORT da[:D] hihi... Min kommer vel til å være rundt 1cm, trur jeg... For jeg er 7+1 på ul dagen... Ja håper helga går fort hihi... Må finne på noe moro i helga hehe... Synd jeg er så kvalm og trøtt om dagen hehe...

Kan du ikke legge ut bilde av <3 Lille Klumpen <3 din da hihi... Er jo så moro å se søte små spirer...

ORIGINAL: neselo

Hihi nesten 2 cm er jo STORT da[:D] hihi... Min kommer vel til å være rundt 1cm, trur jeg... For jeg er 7+1 på ul dagen... Ja håper helga går fort hihi... Må finne på noe moro i helga hehe... Synd jeg er så kvalm og trøtt om dagen hehe...

Kan du ikke legge ut bilde av <3 Lille Klumpen <3 din da hihi... Er jo så moro å se søte små spirer...

Hehe, ganske stort [8D] Du får nyte det fine været, så går nok helgen fort! Jeg har ikke sånn scanner så jeg kan leggge ut [&:] Bildet henger på kjøleskapet, går å titter på det hele tiden hihi

bruk kamerat ditt og ta bilde av bilde[:D] funker fint deg oxo trur jeg hehe.... vis du vil da hehe....

Å så herlig. Gratulerer med et bankende hjerte.

Jeg gleder meg til mandag da jeg skal avgårde. [:)]

Back
Topp