Har vært på UL

t0mmelise

Forumet er livet
Heisann jenter [:)]
Da har jeg vært på utvendig ul..
så egentlig ikke så mye men det var jo forventet [:)] venter på innkalling til innvendig ul fra sykehuset så tror dette bare var for å få tiden til å gå litt fortere.. heheh [:)]

vi så en foster sekk på 19mm (vil det si at spira er 19 mm eller at sekken er det?) og antydning til hjerte rytme..

men alt så ut til å være bra og så livmoren som den lille foster sekken hang fast i :))

så jeg håper det går bra med lille spira :) vil på innvendig nååå.. hehe.. like før jeg bestiller privat [:D]

19 mm hørtes langt ut? Jeg var nettopp på UL innvendig og spiren vår er 6,9 mm. I uke 6-8 er det vanlig å ligge på 6-9 mm i alle fall. Så tror muligens at det er sekken som er 19 mm? Men for all del, jeg er ikke jordmor så jeg har ikke peiling, hehe! Bare det er tror :)

Så bra dere så antydning til hjerteslag da!!! [:)][:)][:)][:)]

hehe.. da er det nok foster sekken som er 19 mm ja :)) hehe..
for han målte den svarte sekken liksom.. så noe pippelite grått inni men vanskelig å se at det var en spire liksom :) hehe...
du tok innvendig når du fikk det bilde som du hadde sant?

vil ta innvendig :))) hehe..

Ja, det var innvendig :) Når du er på UL så husk å si i fra FØR du legger deg i stolen at du vil ha bilde. Det gjorde nemlig ikke jeg.. Trodde det var standar jeg. Var i alle fall sånn når jeg gikk gravid med snuppa. Så jeg måtte nesten grine meg til bilde siden min kjære ikke var med [:o]

Så bare ett lite tips om å si i fra FØR du legger deg i stolen, heheh!!!

hei, også vært på ul idag - innvendig sådan. Fikk smerter i korsrygg og press mot endetarmen og begynte å blø (litt blod, helt lyst) i går, var en liten tur innom legevakta før jeg ble sendt til innvendig ul idag. Ikke no gøy. Legen kunne verken bekrefte eller avkrefte at det var noe der, så jeg mæ vente se. Skal tilbake på tirsdag for en ny innv. ul... gruer meg enormt mye kjenner jeg....[:(] noen som har hatt lignende?

ORIGINAL: hulde

hei, også vært på ul idag - innvendig sådan. Fikk smerter i korsrygg og press mot endetarmen og begynte å blø (litt blod, helt lyst) i går, var en liten tur innom legevakta før jeg ble sendt til innvendig ul idag. Ikke no gøy. Legen kunne verken bekrefte eller avkrefte at det var noe der, så jeg mæ vente se. Skal tilbake på tirsdag for en ny innv. ul... gruer meg enormt mye kjenner jeg....[:(] noen som har hatt lignende?

nei dette har jeg ikke vært borti før.. kunne han ikke se foster sekken heller?? hmm.. rart..
hvor langt er du på vei da??

så gøy med ul da[:)][:)] gleder meg til jeg skal på det!!![:)][:)]

Jeg er bare LITT misunnelig ja.......

Men så kjekt at du fikk høre antydning til hjerte lyd!!=) 

er 5+0 idag etter terminkalkulatoren. legen har ikke kommet med noe som helst.

Back
Topp