Har vært på UL :)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Er 9+4 i dag og har vært på tidlig UL. Fikk se en krabat på 29 mm med tydelig hjerteaktivitet og kunne også se at beina beveget på seg :) :) Så nå skal jeg prøve å senke skuldrene og tro på at dette skal gå veien :) Man blir jo litt nervøs siden det har vært så mange som har mistet de siste ukene, men denne gangen håper jeg at dette ikke gjelder meg :) Ha en fin dag :)

Gratulerer!!!! Blir veldig glad når jeg leser sånne gladnyheter her inne!! :) :)

Jippi :)

Så bra!! :D Må være gøy å se!

Så bra :)

Gratulerer :-) Deilig å se selv hvordan det står til og få se det bekreftende hjertet som slår :-) Nå har vi vel kommet såpass langt her i gruppa at vi krysser fingrene for glede fremover .)

Gratulerer :) Deilig å se selv hvordan det står til og få se det bekreftende hjertet som slår :) Nå har vi vel kommet såpass langt her i gruppa at vi krysser fingrene for glede fremover .)

Ja, nå vil vi IKKE miste flere oktoberdamer!! Nå skal vi kose oss her inne sammen heeeeelt til oktober :signs003

Hurraaa :D Gratulerer så masse, med bankende hjerte og bein som beveger seg, hihi :) Det er en herlig følelse å se :D

Så herlig! :-) Enig i at alle oktoberdamene som er igjen må bli værende nå <3

Hurra for hjertebank og sprellende bein :) Nå går det nesten garantert veien, vi har mye bedre odds etter å ha sett hjertet banke :)

Så bra :) det er en fantastisk følelse :)

Jaaa :D :D
Så bra, herlig nyheter!!

:wav

Så herlig å høre! :) Hurra! :)

Back
Topp