Har vært på UL idag :)))

LykkeligMamma83

Forelsket i forumet
Ja, idag har jeg da vært på ul. Fikk denne undersøkelsen, pga at jeg har mistet før.. 
Alt så VELDIG bra ut!!!! <3  Hjertet slo som det skulle, armer og bein var i full bevegelse, og den lille babyen snudde på seg og så ut til å ha det veldig bra! :)

Nå er jeg SÅÅÅÅ glad!!!!!!!!!!!!! Dette var virkelig godt!! Og i tillegg fikk jeg med et superfint bilde, som jeg titter på hele tida!! :))

Etter min egen utregning skulle jeg være 13+1 idag, men ble flyttet 1 dag, så jeg er da 13+2, og har da termin 18.juni. Fikk også time til ordinær UL 10.januar.

GLAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!!! 

Så herlig da :D Regner med det var en fantastisk følelse og se den lille sprelle :)

CENH skrev:
Så herlig da :D Regner med det var en fantastisk følelse og se den lille sprelle :)

JA!!! Det var det virkelig!! Husker så altfor godt hvordan det var sist jeg var på tidlig ul, og vi oppdaget at det ikke var noe liv der, så å nå se et sprellende lite liv med hjerte som slo, var bare helt fantastisk!!!! :)) Ble helt på gråten jeg... Og når jeg kom på jobb igjen, måtte jeg vise fram det fine bildet til alle jeg møtte! ;) hehe... :) *STOLT*

så flott! Gratulerer med en meget vellykket UL! :D

Kan tenke meg det er en deilig følelse ja :) Jeg skal til jordmor på torsdag og krysser fingrene for at jeg får høre et lite hjerte slå da :)

Så herlig :) Gratulerer så mye. Helt fantastisk å se den lille sprelle <3 Skjønner godt at du ville dele det med alle på jobb etterpå!! :D Kos deg videre i 2.trimester!

Så deilig å høre at alt var bra med den lille spira di.

Så gøy å se den lille :)
Jeg er akkurat like langt på vei og har termin 18.06 :)
10. januar er jo jammen ikke lenge til heller :)

Så fantastisk herlig Gratulerer!

Tusen takk alle sammen!! Må si jeg svevde på en rosa sky i hele går... :)) Lykke!!
Kjenner at det for fullt begynner å gå opp for meg at jeg er så heldig å få bli mamma til enda et lite nurk!! :) Gleder meg mer og mer!! Og håper at den lille er en fighter og klamrer seg fast til siste slutt der inne!! 

eLLe*meLLe : 18.juni er en fin dato! ;) Og nei, 10. januar er IKKE lenge til!! Det går fort dit!! :)

Back
Topp