Har vært på UL idag, er helt i sjokk...

Marihøna!!!

Gift med forumet
Vi venter trillinger! Fekk satt inn 2, men det ene har visst delt seg. Vi har sett 2 hjerter slå, å mulig nr. 3 og. Vi er helt i sjokk.

PS: Fekk UL idag pga sterke blødninger og smerter igår kveld/natt, trodde jeg hadde mista alt!
 
Oi!!! Wow det må ha vært litt av en overraskelse! Gratulerer så mye! :) Det blir utfordrende fremover da tenker jeg, får krysse fingrene for at alle sporene holder seg fast. Men tenk så fantastisk mye glede de små vil ha av hverandre :)
 
Wow!! Gratulerer! Tenk så mye glede de vil ha av hverandre!! Men skjønner godt du fikk sjokk. Det hadde jeg fått også:)
 
OMG! Nå fikk jeg jammen meg skikkelige frysninger! Trillinger, så spennende. Gleder meg til å følge deg i svangerskapet
 
Sjokk ja.. det tror jeg jeg hadde fått også!! 

Men så BRA også - så heldig du er da
 - tenk 3 spirer som skal vokse seg store i magen din og være bestevenner hele livet emoticon<3 <3 <3 

Og så utrolig bra at alt ikke gikk i vasken i går/natt, er vel mye vanligere med bløninger når det er 2 eller flere der da!!

Jøss - du kan tro jeg smiler her nå, 3 nurk - så utrolig morsomt det skal bli å følge utviklingen din i vinter/høst/sommer 

 


Frk.KakeGal skrev:
Sjokk ja.. det tror jeg jeg hadde fått også!! 

Men så BRA også - så heldig du er da
 - tenk 3 spirer som skal vokse seg store i magen din og være bestevenner hele livet emoticon<3 <3 <3 

Og så utrolig bra at alt ikke gikk i vasken i går/natt, er vel mye vanligere med bløninger når det er 2 eller flere der da!!

Jøss - du kan tro jeg smiler her nå, 3 nurk - så utrolig morsomt det skal bli å følge utviklingen din i vinter/høst/sommer 


Du vet den smilyen der betyr trekant?


SÅ morsomt med tre. Herlighet, det er jo bare helt sykt! Å så utrolig herlig!
 


**AM** skrev:
OMG! Nå fikk jeg jammen meg skikkelige frysninger! Trillinger, så spennende. Gleder meg til å følge deg i svangerskapet


Signerer! Det er jo helt utrolig!!Krysser fingre og tær for at det går bra fremover og at spirene klorer seg fast!! :)
 
Oioi, så spennende!
 
*smiler bredt på deres vegne her* og gratulerer så mye med hele 3 reker i magen :D
Krysser fingrene for at alle tre holder seg der, og at mor og far klarer å beholde roen midt oppi alt ;) Tenk så heldige dere er som potensielt får 3 juligaver på en gang!! :D
 
ÅHERREGUD!! Snakk om lykke :D Etter å ha prøvd en stund skal dere få TRE barn :D
Sikkert en skummel tanke nå, men du venner deg sikkert til det :D Tenk å få oppleve noe så utrolig!!  GRATULERER!!
 
Tusen takk alle sammen :) Vi er helt utslitte begge 2 etter natta med sterke smerter og blødning. Åsså den beskjeden på UL, hjelpes! Dette tar tid å fordøye. Skal på ny UL på fredag, så får vi se hvordan dette går videre :)
 
Oj,så utrolig morro!!!!
Gratulerer så mye;) Skjønner det var litt av et sjokk ja,men så gøy!!!
De kommer jo til å ha så mye glede av hverandre!!Blir spennende å følge deg videre og høre om magen og de små som vokser<3
Gratulerer sååå masse igjen!!!
 


MariaKA skrev:


Frk.KakeGal skrev:
Sjokk ja.. det tror jeg jeg hadde fått også!! 

Men så BRA også - så heldig du er da
 - tenk 3 spirer som skal vokse seg store i magen din og være bestevenner hele livet emoticon<3 <3 <3 

Og så utrolig bra at alt ikke gikk i vasken i går/natt, er vel mye vanligere med bløninger når det er 2 eller flere der da!!

Jøss - du kan tro jeg smiler her nå, 3 nurk - så utrolig morsomt det skal bli å følge utviklingen din i vinter/høst/sommer 


Du vet den smilyen der betyr trekant?


SÅ morsomt med tre. Herlighet, det er jo bare helt sykt! Å så utrolig herlig!

Ooops, ja ja, jeg så 3 stk smileys - det syntes jeg passet.. :p

Er lo litt trekant hvis Marihøna og marihønemannen har fått litt hjelp - var hvertfall GODT ment Marihøna :D
 


Frk.KakeGal skrev:


MariaKA skrev:


Frk.KakeGal skrev:
Sjokk ja.. det tror jeg jeg hadde fått også!! 

Men så BRA også - så heldig du er da
 - tenk 3 spirer som skal vokse seg store i magen din og være bestevenner hele livet emoticon<3 <3 <3 

Og så utrolig bra at alt ikke gikk i vasken i går/natt, er vel mye vanligere med bløninger når det er 2 eller flere der da!!

Jøss - du kan tro jeg smiler her nå, 3 nurk - så utrolig morsomt det skal bli å følge utviklingen din i vinter/høst/sommer 


Du vet den smilyen der betyr trekant?


SÅ morsomt med tre. Herlighet, det er jo bare helt sykt! Å så utrolig herlig!

Ooops, ja ja, jeg så 3 stk smileys - det syntes jeg passet.. :p

Er lo litt trekant hvis Marihøna og marihønemannen har fått litt hjelp - var hvertfall GODT ment Marihøna :D

Det er helt i orden .

 
Oh boy! Ja da kan jeg forstå at dere fikk litt sjokk ja ;)

Men du og du så spennende det her blir da!
Tenk så mye glede de kommer til å ha av hverandre =)
 
oi, så spennende! :) Det er litt av en nyhet å få ;)
Gratulerer så mye :)
 
Oi, så spennende! Gratulerer så mye!
 
Back
Topp