Har vært på ul i dag :)

Rinya

Betatt av forumet
Jeg mistet alle symptomene for ca ei uke siden og ble så nervøs at jeg bestilte en ul. Så i dag har jeg vært på ul, å hjertet slo som bare det.
Det var jo kjempe gøy å se, det begynner jo å se ut som noe nå :)
Gynekologen sa til meg at nå var det like sansynelig at jeg mistet som det var at jeg fikk en stein i hode når jeg gikk ut døra. Så da er det jo bare å begynne å slappe av og glede seg :)
Etter jeg gikk derfra måtte jeg jo bare kjøpe noe til babyen for å feire, så da ble det kjøpt en liten bamse med rangle i og kanin tøfler :)

åååå for en fantastisk melding å få[:D]
Gleder meg til min ul og få ro i sjelen!

så gode nyheter da[;)] gøy å kjøpe babyting..ikke lett å styre seg der[8D]

Er ikke lett å styre seg nei, har jo bare lyst å kjøpe en heil haug med ting. Men etter å ha kikket litt i dag fant jeg ut at det er ikke mye kjønnsnøytralt tøy og tepper og sånt, så det begrenser seg jo litt selv da. Finnes jo grenser for hvor mange helt hvite bodyer man vil ha.

ååå så koselig det hørtes ut :) kjenner selv lysten til å kjøpe noe til knøttet i magen men har ikke turt enda.

Jeg har heller ikke turt før i dag, men gynekologen mente jo at det var helt usansynlig at jeg mistet nå så jeg tok sjangsen :)

ORIGINAL: lillefot

deilig følelse [:)][:)] så kjekt!

ORIGINAL: TøttaMedKnøttet

så gode nyheter da[;)] gøy å kjøpe babyting..ikke lett å styre seg der[8D]

[:D][:D]

Takk :) er helt fantastisk, føler det er litt virkelig nå :) Så i dag klarte ikke samboeren å vente mer med å fortelle det til datteren. Hun ble kjempe stolt, gøy å bli storesøster. Hun sa hun skulle dele Baltus (den viktigste bamsen i heile verden) med babyen :) Hun er bare 4 år nesten så nå er det ikke mye hemmelig lengre, hele barnehagen får vel vite det på mandag :)

ååååå for ei herlig lita jente [:)] blir nok en stolt storesøster ja [:)]

utrolig misunnelig på deg nå altså, fått sett liv og hele pakka :) skjønner godt at du måtte kjøpe noen ting altså :) det hadde nok jeg også gjort.. hehe..

God helg, kos deg masse med spira [:)]

Back
Topp