Har vært på UL i dag...

LillePrinsesse.

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Å det var helt utrolig å se den lille på 19 mm inni der, hjerte slo og den beveget seg... Har bare gått rundt å smilt resten av dagen, tror det er gått opp for meg nå... [:D]
 
Ja det er noe spesiellt med første "møte", glemmer det aldri.
 
hei krepsen. hvor langt er du på vei ? kjempe artig å se at det er liv:)
 
Åhh...,så herlig! [:D]

Skal på innvendig ultralyd imorgen, og både gleder, og gruer meg! Når jeg var 8uker på vei, så sa legen at livmoren min var på størrelse med en som er 12 uker på vei, og det var litt rart, så han lurte litt på om det kunne være tvillinger!
Nå har vi ingen tvillinger i familien, og skulle det være 2 der inne, så har jeg et foster for mye! [&:]
Har mye skader etter en bilulykke for 6 år siden, og har vært lam, men har klart å trene meg opp, men når tyngdepunktet mitt flytter seg, så havner jeg i rullestol igjen! Dette visste jeg, og legene frarådet meg en graviditet, men sta som jeg er så ønsker jeg å fullbyrde dette! Håper selvfølgelig at jeg vil være istand til å gå igjen etter at den lille er ute, men det forutsetter et ganske lett svangerskap uten de store utskeielser, både når det gjelder vekt, og antall babyer der inne! Jeg får håpe på det beste imorgen! Spennende blir det ihvertfall!! [;)]

Klem AJ
 
Back
Topp