Har vært på UL i dag

Lilla86

Forumet er livet
Og der fikk jeg se noe bittelite på skjermen med et flimrende hjerte❤️

Gynekologen sa at alt så veldig bra ut. Hun så ingen blodansamling eller noe i livmora, så hun visste ikke hva spottingen kom av. Fikk beskjed om å ringe henne om jeg får noen blødninger. Skal tilbake på UL 3. juli.:-)

dette avr kjekk lesning:) Sååå bra at alt stod bra til med den lille...:)

Så deilig med en sånn beskjed! :) Kan det være slimhinner i skjeden, kanskje? Uansett, nydelig å få bekreftet hjerteaktivitet! :)

Og nå sniker jeg masse.. ;) :p

Så deilig med en sånn beskjed! :) Kan det være slimhinner i skjeden, kanskje? Uansett, nydelig å få bekreftet hjerteaktivitet! :)

Og nå sniker jeg masse.. ;) :p
Ja, jeg tenker at det må være det. Ble veldig sår av Lutinus, og har i tillegg vært ganske hard i magen (sorry, TMI), så trøster meg med det.

Syns ikke det teller som sniking å besøke naboene;)

Ja, jeg tenker at det må være det. Ble veldig sår av Lutinus, og har i tillegg vært ganske hard i magen (sorry, TMI), så trøster meg med det.

Syns ikke det teller som sniking å besøke naboene;)

Ikke sant.. Da er det nok det! :) Jeg har veldig skjøre slimhinner i skjeden, så blør bare jeg er borti nesten. Utrolig irriterende. Hard mage, ja.. Mhmmm... Know about it ;) :p

Nei, ikke sant.. ;) Og jeg er jo bare 6 dager unna dere, så jeg kan teoretisk havne innpå her og ;) :p

Ikke sant.. Da er det nok det! :) Jeg har veldig skjøre slimhinner i skjeden, så blør bare jeg er borti nesten. Utrolig irriterende. Hard mage, ja.. Mhmmm... Know about it ;) :p

Nei, ikke sant.. ;) Og jeg er jo bare 6 dager unna dere, så jeg kan teoretisk havne innpå her og ;) :p
Godt å høre at vi er flere;) Snakket med mormor i sted (vi snakker om alt), og hun sa at jeg måtte koke byggrynssuppe, og ha litt svisker i. Kanskje vi må prøve det.

Ja, da kan du like godt havne her med oss:happy:

Godt å høre at vi er flere;) Snakket med mormor i sted (vi snakker om alt), og hun sa at jeg måtte koke byggrynssuppe, og ha litt svisker i. Kanskje vi må prøve det.

Ja, da kan du like godt havne her med oss:happy:

Ja, det er veldig bra for magen :) Og gjerne med litt linfrø oppi også. Kokt pære kan også gi fart på systemet. ;) :P Men jeg har funnet ut at melk bidrar til at jeg blir ekstra hard i magen, så prøver å holde meg unna det..

Så fint å få se et bankende hjerte når man er bekymret.
Godt å kunne senke skuldrene litt :)

Så herlig, Lilla86!!:D Gratulerer så mye:)

Så herlig :D Håper jeg kan komme med samme beskjed i morgen :)

Back
Topp