Har vært på UL, der så vi.. OPPDATERT MED BILDER=)

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
at alt var heeelt PERFEKT!

Og vi venter en liten GUTT <3 (bilde lenger ned på siden)
Han var 99% sikker! har et kjempegodt ul bilde av det :) Var en fantastisk følelse!
Ble satt frem litt, så har termin ca 15januar.
Ser ut som han ligger og skriker stakkar! :,)

Oi! Kan man se det SÅ tidlig, asså?
Vel; GRATULERER DA!

hehe, jeg trodde ikke det jeg heller, men med såå digert utstyr som den lille guttebassen vår har, så var det ikke noe problem! haha!

Skikkelig mannemann du har i magen da[:D]

SÅ FANTASTISK DEILIG FØLELSE...[:D]

Gratuler så mye [:D]
Var det 3D UL? Jeg var selv på UL(vanlig) rundt den tiden der, og han sa at det var umulig å se så tidlig. Kanskje vi får jente da [:)] Er vel vanskeligere å se kjønnet på de...

å så stas...[:D][:D] gratulerer!!!

Så herlig, da [:D][:D]

Oj så gøy og få vite det så tidelig [:D] Jeg skal på UL torsdag får høre hva legen sier da [:D]

ORIGINAL: FruStina

oj så moro da !!! GRATTIS

[:D]

Så moro!![:D]
Trodde nesten ikke legen hadde lov til å gå ut med det, hvis de så det jeg[8D]

Oj så moro. Det var tidlig å få vite det allerede nå. Kanskje vi får vite på fredag når vi skal på ultralyd også da?

ORIGINAL: Blomst85

SÅ FANTASTISK DEILIG FØLELSE...[:D]

Og gratulerer mede lille gutten i magehust <3

Gratulerer så masse[:D] Jeg spurte også om kjønnet i uke 12+2, men han sa det var alt for tili. Er vel fordi ikke alle legene tørs å si noe ennå[8D]

Her ser dere=)
Dere ser han sitter slik som mange menn sitter i sofaen, men det venstre benet over det høyre, slik at ankelen treffer kneet. Det høyre benet er strukket rett ut. Bildet er tatt undenifra, som om man skulle sett at han satt på en glassplate. Mellom bena ser dere en stor klump. Dette er tissen :)
Den hvite prikken ytterst er musa til legen:)

ORIGINAL: WishMeLuck

Her ser dere=)
Dere ser han sitter slik som mange menn sitter i sofaen, men det venstre benet over det høyre, slik at ankelen treffer kneet. Det høyre benet er strukket rett ut. Bildet er tatt undenifra, som om man skulle sett at han satt på en glassplate. Mellom bena ser dere en stor klump. Dette er tissen :)
Den hvite prikken ytterst er musa til legen:)

aitch kan se det selv.. det var utrolig tydelig.. :D

hahahaaa.....så herlig, det gav meg minner altså, fra ultralyd med junior, han viste seg frem på samme måte. INGEN TVIL. Gratulerer med lille gutten i magen !!!

Så utrolig gøy! Gratulerer
Skal på UL selv til onsdag. Gleder meg sånn til å se den lille på skjermen og (forhåpentligvis) få høre at alt er ok.

Back
Topp