Har vært på UL :D

Rafi

Glad i forumet
og fikk se en liten krabat som vinka og sprella med fotene  helt fantastisk! Gledestårer hos både meg og sambo. Fikk kjempe fine bilder også! Målte den lille til å være 11+6 idag, så hoppa to dager frem. Foreløpig termin 9 februar. Jeg er så letta og glad, og går bare rundt å smiler. Så nå forteller vi det til resten av familien, og så jobben i morgen. JIPPI [:D]

Så herlig :)
betryggende å bite at alt er fint!! Jeg skal ikke på UL før 16.sept.. føles som en evighet til!!

Så herlig da, godt alt sto bra til med den lille..[:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Så herlig da, godt alt sto bra til med den lille..[:)]

Sign! Gratulerer![:D]

Deler den herlige følelsen med deg

Nå kan vi nyte og slappe av og tenke at i februar kommer det (mest sannsynlig) en liten vakker baby til oss [:D]

Har fortalt nærmeste familie og venner det i dag. Og sjefen min. Så i morgen skal jeg fortelle det til resten av kollegaene mine. Det rare er at alle mine venninner sa de hadde forstått det for lenge siden, men ikke ville sagt noe pga det som skjedde sist. Så man trenger ikke si noe for at andre jenter forstår [;)] sikkert kvinnelig intuisjon....

Så bra at alt stod bra til[:)] Får vi se bilde eller? Her for 2 uker siden spurte faktisk moren min når jeg hadde tenkt å fortelle det. Mente hun så en kul på magen. Jeg snakka meg vekk..[8D] Men, kommer nok til å fortelle det etter UL i morgen[:)]

så morro da :D:D

Back
Topp