Har vært på TUL i dag

FruAlve

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julegavene 2019
Og der kunne vi se et bankende hjerte og en spire på 14 mm. 7+4 i dag. Prøver å glede meg litt, men det er vanskelig. Men er selvfølgelig letta og glad. Men det føles også helt uvirkelig at vi skulle komme hit! Etter 3,5 år med prøving og 5 IVF. Tør jeg be om tilgang til skjult gruppe her inne? Med banner er det liksom mer offisielt, at jeg tror på dette.. Mange tanker i dag.

Skjønner du har mange tanker. Satser på at det er gullegget som har klort seg fast :Heartpink

Gratulerer :love017 jeg har og vært på ul idag. 19mm liten var min.

Og der kunne vi se et bankende hjerte og en spire på 14 mm. 7+4 i dag. Prøver å glede meg litt, men det er vanskelig. Men er selvfølgelig letta og glad. Men det føles også helt uvirkelig at vi skulle komme hit! Etter 3,5 år med prøving og 5 IVF. Tør jeg be om tilgang til skjult gruppe her inne? Med banner er det liksom mer offisielt, at jeg tror på dette.. Mange tanker i dag.

Gratulerer!!! :Heartred Håper alt går bra og at du får en liten baby i desember :love017

Så spennende med tul og å få denne beskjeden etter alt det dere har vært igjennom! Gratulerer :)

Så spennende med tul og å få denne beskjeden etter alt det dere har vært igjennom! Gratulerer :)
Tusen takk! Ja, dette er veldig spennende og håper jeg klarer å nyte dette litt mer snart.

Klart du tør det, for dette er en termin baby :Heartred

Back
Topp