Har vært på tidlig UL... 2 små frø!!!

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
JA!! Dere leste rett!
Jordmor fant 2 små frø på ul i dag! 
Æææææ!

Sambo og jeg sitter her med en følelse av skrekkblandet fryd... tvillinger??!!

Pga. av fasongen på livmoren min var det umulig å se noe med utvendig UL, så det ble innvendig UL som det også var litt vanskelig å se noe med i og med at det er så tidlig i svangerskapet enda og pga. fasongen. Etter litt vriding og vending og en tur for å tømme blæra så fikk vi sett litt til slutt :) 

MEN, ingenting er helt sikkert enda for det var vanskelig å se alt og hun klarte bare å se 1 embryo med hjerte som banket foreløpig...

Det andre embryo ligger litt til venstre og "litt bak-i-der" i forhold det friske embryo og det var dermed veldig vanskelig å se. På skjermen så det bare ut som det var halvparten av størrelsen til det friske pga. måten det lå på. 
Skal tilbake på ny UL mellom uke 12-14 for å avgjøre om det er 2 levende tvillinger i magen eller bare 1 levende og 1 "ikke-levende" tvilling.

Ut i fra det hun kunne se så kunne hun gi meg en 90% sannsynnlighet for at alt går bra og at det barnet vi fikk se med bankende hjerte er friskt :)

Såm, hurraaaaa for bankende hjerte! :D
Er 6+6 i dag og termin er 01.11.12 ♥

Håper jeg fortsatt får henge her med dere selv om jeg ble flyttet 1 dag og dermed havnet i november. Satser på å føde i oktober uansett da jeg fødte to uker før tiden forrige gang ;)

Fy søren så spennende:) Tenk 2!! Dobbel lykke.. Men skjønner godt du sitter igjen med litt skrekkblandet fryd. Jeg tror jeg hadde detti av benken om jeg fikk vite jeg bar på 2.

Guri, blir spennende med ny ultralyd om noen uker da:)

Woho, dette blir spennende!!! Gratulerer med 2 hjerteknusere i magen<3

Frøken Muffin skrev:

Frøken Muffin skrev:

Oi så spennede! Gratulerer så mye. Blir virkelig spennende på neste oppdatering om noen uker

Så spennende! Gratulerer!
Var selv på tidlig UL i dag, og må si jeg pustet lettet ut da det "bare" var en :P

Gratulerer så masse :D Spennende!!

Back
Topp