har vært på "privat" ul

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
hos min mann på jobben.......  Har vært så bekymret for babyen, egentlig helt uten grunn. Så derfor bestemte vi oss for å se om den hadde det bra. Så i dag tok vi en kjapp ultralyd på jobben (Min mann er lege, jeg sykepleier) etter jeg hadde hentet gutten i bhg. Og der lå en liten skatt og sprellet med armer og bein og hadde et nydelig bankende hjerte! Så deilig å se!!!! Var så redd siden jeg ikke har kjent noe liv, eller vært usikker på om jeg har kjent. Men nå i kveld etter dette kjenner jeg plutselig massevis med liv! Deilig!!! 

Så kjekt at dere kunne "lure" dere til en ul da he he hadde jeg gjort mange ganger hadde min mann vært lege ..

Gratulerer :-)

Så stas! Deilig å få en forsikring!

Greit å ha en mann til lege ja! ;) Bra du fikk det bekreftet og at alt står bra til :D

Så deilig å  ha muligheten til det. Husker jeg ikke hadde kjent noen spark (som jeg turde å tro på selv) før vi var på ordinær UL sist. Kvelden etter ordinær UL og fremover kjente jeg masse spark.

Gnorky skrev:
Så stas! Deilig å få en forsikring!

Godt å kunne ta en liten sjekk hvis en har mulighet. :-) Føles jo alltid bra etter å ha sett at det lille nurket har det bra!

Back
Topp