Har vært på ordinær UL i dag :))

5småtroll

Glad i forumet
Alt stod bra til med lille nr 5... :)) Terminen ble flyttet noen dager frem, så det liker jeg godt.. Ny termin er da 29.11.12... Og i magen bor det en liten GUTT!!! Weeee, akkurat det jeg ønsket meg denne gangen.... Blir såååå stas med en gutt... :) Har 3 jenter og 1 gutt fra før... :)

Hipphurra for en gutt til i den flotte søskenflokken! :D 
Kjekt med termin som blir flyttet rett vei!;) hehe =)

Gratulerer med vellykket UL!

Å! Så koselig!! :-)) Vi venter sannsynligvis også en gutt og syntes også det er stas siden vi har jente fra før :-)

Aww...gratulere med gutten!! :))))

Så flott:) gratulera med en liten gutt i magen:)!!

4småtroll skrev:
Alt stod bra til med lille nr 5... :)) Terminen ble flyttet noen dager frem, så det liker jeg godt.. Ny termin er da 29.11.12... Og i magen bor det en liten GUTT!!! Weeee, akkurat det jeg ønsket meg denne gangen.... Blir såååå stas med en gutt... :) Har 3 jenter og 1 gutt fra før... :)

Godt å se at det er flere som venter nr 5 :) Her i huset blir det også gutt i november.

Gleder oss masse. Har 2 av hvert i fra før:)

Hadde nr 4 blitt gutt, så hadde det nok vært sistemann.. Men sambo ønsket seg 2 barn uansett... så da har vi fått vilja vår begge 2, hehe... :) De andre 3 har jeg med 2 andre menn... :)

Vi har heldigvis 2 biler da om alle skal på tur samtidig... Men vi ønsker jo oss en splitter ny carevelle multivan da, med skinnseter og dvd-spiller... Lov å drømme litt :))

Gratulerer med gutten i magen :-)
Jeg har også termin 29.11.12 og venter jente nr 2 :-)

Back
Topp