Har vært på legevakten m min lille:-(:-(

Gaus

Betatt av forumet
D hele begynte kl 05.30 i morges. Snakk om å han en baby som gråter seg nesten blå...å jeg som trodde d var magevondt. Etter tiiiiimer m bæring ga jeg sukkervann å han roet seg. Nå i ettermiddag når han skulle ha mat føltejeg at han var litt slapp, tok han på badet for å skifte bleie og da så jeg at d var fuktig i øret hans...målte seff feberen på han å da hadde han 38 i feber. Ringte legevakten å fikk time til 20.40. Da vi kom inn og jeg la han på benken kunne legen se at han hadde vondt. D viser seg, stakkars gullet mitt, at på d ene øret hadde trommehinnen sprukket, rød og bulende på d andre, rød i halsen og hovne mandler. Snakk om å føle seg som en dårlig mor. Stakkars..ikke rart han HYYYYLTE tidligere:-(:-( Uff får helt vondt inni meg:-(:-(:-(

uffa :( er ikke alltid lett å vite med de små så ikke skyld på deg selv! 

masse klemmer og god bedring til prinsen din :)

Takk takk for d;-);-) Det er rart m d at vi (jeg er i alle fall slik) skal ta skylden for noe hvis noe skjer barna....selv om jeg vet at d ikke var noe jeg kunne oppdagt nå - d er vell slik morsfølelsen er;-);-);-)

Huff, stakkars liten.. Men sant som LadyOnHeels sier; ikke bebreid deg selv! Men forstår godt du føler deg maktesløs, må være forferdelig å se på at din lille skatt har vondt! Masse god bedring til ham, håper han blir fort frisk:)

Uff, stakkars liten. Det er bra dere har funnet ut hva det er for noe nå da.
Det er frustrerende med denne babygråten som man ikke alltid forstår.
Sånn sett er det bedre når de blir større å kan fortelle oss hvor de er vondt. :-)

stakkars liten. masse god bedring!!

Back
Topp