Har vært på Kontroll!

Amie82

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Da har jeg vært på kontroll på sykehuset å alt så topp ut!
loveshower.gif

Trodde de skulle ta vaginal ul på meg men det ble det ikke
happy.gif
De tok vanlig ul for å sjekke størrelsen på barna å for å sjekke at morkakene og navelstrengene fungerte bra.Legen var ikke så opptatt av å sjekke livmorhalsen men sa at det så greit ut
happy.gif

Var så hærlig å se de 2 søte små igjen!! Begge lå på rundt 1 kg nå!
Jenta lå på 14 % i + og gutten 11% i +! så legen var kjempe fornøyd!
Snakket mye om hvordan tiden frammover kunne bli å at jeg mått slappe mye av..Jenta ligger med ryggen/nakken å presser sånn på ribbena så jeg klarer ikke å sitte oppreist lenge i slengen,gutten lå med hodet ned å sparket søstra
laughing7.gif
søskenkjærlighet sa legen å lo!
Nå har det seg slik at jeg bor så domt til at jeg ikke får føde her på sykehuset pga at de ikke tar imot tvillinger. så jeg fikk beskjed om at skulle jeg begynne å føle meg uvel eller at jeg merket at noe var på gang så måtte jeg ringe på sykehuset med en gang å da ble vi hentet her hjemme med helikopet som har med seg JM for så blir fløyet rett opp til Bodø!Håper vi slipper å oppleve det!planen er at vi skal reise oppover 2 uker før å bli til de er kommet til verden
happy.gif

Så flott at alt er vel med de to små. Herlig at søskenkjærlighet begynnet så tidlig :p

Jeg er 26 uker i morgen :)
Både jeg og legen håper at de små holder seg iro i magen i 10 uker til <3 <3

Så koselig liten gjeng du har boende hos deg!
Håper alt fortsetter å gå etter planen, og at dere slipper helikoptertur

Veldig fint at de har det så bra inni der :-)

Så bra at alt så fint ut! :)

Så herlig at alt bare stod fint til i magen da :)
La oss håpe at alt går som planlagt da ;)

Tusen Takk :D
Ja vi satser på det ;-)

Så flott at de vokser sånn og har det bra. Store babyer er så godt, så godt :D

Jeg har vært ute og flydd med et sånt ambulansehelikopter og snakker med de jevnlig i jobben, hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å få en sånn tur om behovet skulle komme, særlig ikkeom de tar med seg JM på veien :) Men selvfølgelig er det best om de får bli i magehuset til alle er klare for at de skal komme ut :)

Så flott at de vokser sånn og har det bra. Store babyer er så godt, så godt :D

Jeg har vært ute og flydd med et sånt ambulansehelikopter og snakker med de jevnlig i jobben, hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å få en sånn tur om behovet skulle komme, særlig ikkeom de tar med seg JM på veien :) Men selvfølgelig er det best om de får bli i magehuset til alle er klare for at de skal komme ut :)

Føler meg ganske trygg etter samtalen med legen :) Å vet jeg er i gode hender skulle noe skje før :)
Men håper de holder seg inne til vi er kommet oss til over uke 36 <3

Back
Topp