Har vært på kontroll

jc

Gift med forumet
og tenker FAN!!!!! Unnskyld meg, men måtte bare...
Legen kommenterte at magen hadde sunket siden sist (2uker siden), og joda sf-målet var en cm mindre enn sist.
Hun tok UL, og han ligger godt ned i bekkenet nå. Har en smule panikk for å få i desember jeg!!!
Så nå har jeg satt meg ned i sofaen, og her blir jeg til over nyttår!!!!

Ellers så var alt fint, blodtrykket hadde steget litt noe som er bra :-) Har gått opp 12.2kg til nå, og det var hun veldig fornøyd med. Skal tilbake om en uke på ny kontroll.

Så nå får jula bare komme, for jeg kommer ikke til å gjøre en skit mer!!
Heldigvis kommer foreldrene mine i morgen, så da skal mamma få vaske huset ;)

Ja, sett deg ned! Og sitt som en dronning frem til om 12 dager :p Pek og forlang og ikke løft en finger, akkurat sånn som jeg :p Jeg gjør minimalt nå, for jeg vil virkelig ikke føde i desember... Så får vi bare håpe det hjelper!

Men finat at alt var bra ellers :)

Så bra at kontrollen gikk bra! Hvor langt er du på vei?
Var på kontroll selv idag og snuppa ligger godt nedi bekkenet og har festet seg. Jeg er 35 uker på vei. Håper ikke jeg føder i desember.

Jeg var også på kontroll idag, men her har lille snuppa ligget med hodet ned og festet siden uke 29 ( jeg er nå 36+4 ), så det trenger ikke bety at de kommer no før.. Men uansett- slapp godt av resten av tida du :)

Jeg er 37+5 i dag, termin 7.jan.
Har jo en fra før, og nr 2 fester seg som regel ikke (eller det er ofte at de ikke fester seg).
Nei, han har bare med å holde seg inne til rakettene er skutt i været, dærmed basta!!!

Har og vært på kontroll i dag:) alt så helt fint ut, ligger me hode godt ned men ikke festet :)

Spennende tider vi har i vente! :-)

Jeg var også på kontroll idag, er 35+4 idag og hodet er godt festet nede i bekkenet (det var det forrige torsdag når jeg var på ultralyd og) :-)
Håper ikke på desember baby, men blir det så blir det! Er rimelig klar for å få dette overstått nå! :-)

Har to fra før og der festet hodet seg i uke 38 med første og hun ble født 4 dager før termin og i uke 39 med andre og han født 2 dager før termin!

Så denne gangen festet det seg tidlig, spennende! :-)

Var på kontroll på tirsdag, og jenta mi har liggi med hode ned i flere mnd, men ikke festa seg. Fikk til og med beskjed om at hu ligger oppå bekkenet:p

Min lille har ligget med hode ned i maange uker, men nå på tirsdag sa jordmor at hodet var delvis festet.. Jeg ble litt sånn delvis festet? Enten er det festet eller så er det ikke det..

Back
Topp