Har vært på kontroll i dag :)

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Var på kontroll på medisinsk poliklinikk i dag, på grunn av diabetesen. Og det gikk så bra at jeg bare måtte dele :)
Langtidsblodsukker skal mens man er gravid være på 6-tallet, helst under 6,5.
Ved svangerskapsstart hadde jeg ikke det beste utgangspunktet, var innom 9-tallet kontrollen før jeg ble gravid. For 3-4 uker siden hadde jeg fått det ned til 7,4 og i dag er jeg nede på 6,3 :)
Det er akkurat der det skal være :) Bobler nesten over av glede. Nå har fosteret vårt det så godt som det nesten kan bli der nede i magen :)

Kom over en dokumentar her om dagen, om dette med å være gravid/bli gravid og ha diabetes. Det er en svensk dame som blir fulgt, så oppfølginga i fra helsevesnet er ikke heeelt likt, men mye er jo det samme.

http://tv.nrk.no/program/koid30003612/for-barnets-skyld

-er et par ting denne diabetikeren gjør, og en etter min mening litt slapp "holdning" til dette som jeg reagerer på, men det kan gi en liten pekepinn likevel ;)
Om noen skulle synes det er litt interessant da :)

Så flott at det går bra! Det høres jo lovende ut at du har hatt ei sånn senkning på så kort tid :) Jeg har slitt med litt for lavt blodsukker så langt i svangerskapet, men det er jo ikke verre enn at det er ubehagelig. Supert at du får så god oppfølgning på det, vi er heldig som har et så godt helsevesen :)

Så flott :) :) Kjempebra at du har fått god kontroll på det :)

så knallbra :-) :-)

Oi så fantastisk!! Hurrahurra;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp