Har vært på "helsestasjon" idag

missis

Andre møte med forumet
Og veid lillefrøkna. Nå veide hun 5450 g, og var 60,5 cm lang. Hun er ikke så tung, men har lagt på seg 750 g på 10 dager etter at jeg begynte med mme...[:)] Sleit veldig med ammingen, og var redd hun ikke fikk nok pga dårlig vektøkning, men nå får hun iallfall nok. Helsesøstra sa at de ved 6 mnds alder prøver å la babyene "stå" på egen hånd, dvs de skal stå i ett sekund når helsesøstra slipper. Var ikke dette rart? Kan ikke huske de gjorde det med eldstemann (i Norge). Så jeg måtte "trene" med henne, dvs la henne stå på fanget mitt. Tror ikke jeg vil det, jeg...[&:] De lærer å stå når de er klare for det![:)]

Godt at hu har lagt på seg da. Har heller aldri hørt om denne ståinga. Her hadde det ikke vært noe problem for Alexander har stått på fanget mitt siden han var 4 mnder. Syntes det er såååå gøy. Hvis han sitter og jeg holder han i henda så reiser han seg rett opp. Farlig han.
Klem

ORIGINAL: Linka

Godt at hu har lagt på seg da. Har heller aldri hørt om denne ståinga. Her hadde det ikke vært noe problem for Alexander har stått på fanget mitt siden han var 4 mnder. Syntes det er såååå gøy. Hvis han sitter og jeg holder han i henda så reiser han seg rett opp. Farlig han.
Klem

John Ruben  trener VELDIG for tida.. på å stå og sitte og alt som får han litt opp fra bakken[;)]

Ellerr var det veldig godt å høre at jenta til missis har lagt så godt på seg, da..
Tror nok JR må få litt grøt snart for å få litt mer vekt, for han er mye lettere enn jenta til missis (og omtrent like lang)

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: Linka

Klem

John Ruben  trener VELDIG for tida.. på å stå og sitte og alt som får han litt opp fra bakken[;)]

Ellerr var det veldig godt å høre at jenta til missis har lagt så godt på seg, da..
Tror nok JR må få litt grøt snart for å få litt mer vekt, for han er mye lettere enn jenta til missis (og omtrent like lang)

Hehe... John Ruben er jo sååå nydelig da. Alle barn er jo ikke like og han legger på seg godt gjør han ikke ?? Alexander er skikkelig lang, men ikke så tung. Litt uvant da broren var ikke så lang, men ganske rund.
Klem

Back
Topp