Har vært på fotografering idag...

tuppa86

Forumet er livet
og det gikk sååå bra!!![:)][:)] Glede mæ så masse te å sjå bildan!!Fekk jo sjå dæm te fotografen også, men spennende å sjå koss bilda hu har valgt ut som vi får redigert!![;)] Får væll rundt 15 bilda... åååh - gler mæ...

Og dokker trøndera - det hær e samme dama som har tatt som Snap la ut tips om - kjæmpeflink dame!!Fekk til å me mæ te å kle av mæ..hehe

så gøy!!!

blir spennende å se litt av hva du får til slutt, og så moro at seansen gikk bra!!

ORIGINAL: Luthien05

så gøy!!!

blir spennende å se litt av hva du får til slutt, og så moro at seansen gikk bra!!

jaaa.. hainn datt bakover me hodet i gulvet under fotograferinga da stakkar..så da vart det eindel tåra.. men va nok mæst at'n vart redd, for gikk itj lange tida før vi kun bynn å ta litt bilda igjen...Men vart sliten på slutten da... e'kke så rart, for vi va i studio i næstn 2 tima!

Glede mæ t å sjå æ å!! Va maaaaange fine bilda!! Slit litt hu Siri no tænke æ...hehe..!! [:)][:)]

wuhuuuu!!! gleder meg til å se[:)]
jeg saaa jo det kom til å g¨bra[:D]

Oioi, glede mæ t å sjå [:D]

Så bra, gleder meg til resultatet [:D]

ORIGINAL: snap

Glede mæ t å sjå æ å!! Va maaaaange fine bilda!! Slit litt hu Siri no tænke æ...hehe..!! [:)][:)]

hehe...ja, æ vælgt jo ut MANG bilda da, så trur hu har ei utfordring me å vælg ut blant dæm ja... men va væll likar einn å vælg ut blant dæm 200 hu tok.. [;)]

oj, glede mæ te å sjå resultat...mest te nakenbilda av dæ da[8D][:D]

ORIGINAL: Nina*Pina*klina

oj, glede mæ te å sjå resultat...mest te nakenbilda av dæ da[8D][:D]

haha... e'kke så my nakenhet av mæ da vettuuuu[:)]

Back
Topp