http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22281127
Kom å hilse på gullet da??[:D]
Kom å hilse på gullet da??[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: S Reve
wow!!For noen utrolig tøffe bilder [:D][:D]
Nydelige prinsessa,gratulerer med ei flott jente i magen!Er ikke sikkert at hun blir så kjempesvær,Vilde var 1200gr når jeg var 30 uker på vei og hun ble estimert til og være 3,5 ved termin,hun kom jo 2 uker over og var 3694,så vokste godt de siste ukene [:D]
Hvordan går det med deg?
ORIGINAL: *MaCa*
Nydelige prinsessa,gratulerer med ei flott jente i magen!Er ikke sikkert at hun blir så kjempesvær,Vilde var 1200gr når jeg var 30 uker på vei og hun ble estimert til og være 3,5 ved termin,hun kom jo 2 uker over og var 3694,så vokste godt de siste ukene [:D]
Hvordan går det med deg?
Takk[:)]
Men er jo 3 uker kortere og snuppa "veier" 1200 gr nå...Nei, tror ikke dette blir en 4 kgs baby...Kan ikke være mulig...[8D]
Blir spennende!
Men du jeg sa feil,1100gr var hun og det var i uke 29,1200gr og uke 32 var Ask når jeg var i uke 31 [:)]
Går det greitt med deg? [:D]
Er ganske spent da...Naturlig nok...
ORIGINAL: *MaCa*
Hvordan går det med deg?
Takk[:)]
Men er jo 3 uker kortere og snuppa "veier" 1200 gr nå...Nei, tror ikke dette blir en 4 kgs baby...Kan ikke være mulig...[8D]
Blir spennende!
Men du jeg sa feil,1100gr var hun og det var i uke 29,1200gr og uke 32 var Ask når jeg var i uke 31 [:)]
Går det greitt med deg? [:D]
Er ganske spent da...Naturlig nok...