Har vært på 3D UL

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22281127

Kom å hilse på gullet da??[:D]

wow!!For noen utrolig tøffe bilder [:D][:D]
Nydelige prinsessa,gratulerer med ei flott jente i magen!Er ikke sikkert at hun blir så kjempesvær,Vilde var 1200gr når jeg var 30 uker på vei og hun ble estimert til og være 3,5 ved termin,hun kom jo 2 uker over og var 3694,så vokste godt de siste ukene [:D]
Hvordan går det med deg?

ORIGINAL: S Reve

Nydelige prinsessa,gratulerer med ei flott jente i magen!Er ikke sikkert at hun blir så kjempesvær,Vilde var 1200gr når jeg var 30 uker på vei og hun ble estimert til og være 3,5 ved termin,hun kom jo 2 uker over og var 3694,så vokste godt de siste ukene [:D]
Hvordan går det med deg?

Takk[:)]

Men er jo 3 uker kortere og snuppa "veier" 1200 gr nå...Nei, tror ikke dette blir en 4 kgs baby...Kan ikke være mulig...[8D]

Er ganske spent da...Naturlig nok...

Gratulerer med ei jente i magen!!! Så søt hun er! [:D] Ser Mathilda i henne ja. [:D]

Gratulerer med en prinsesse i magen!
Nydelige bilder!

ORIGINAL: *MaCa*

Hvordan går det med deg?

Men er jo 3 uker kortere og snuppa "veier" 1200 gr nå...Nei, tror ikke dette blir en 4 kgs baby...Kan ikke være mulig...[8D]

Blir spennende!
Men du jeg sa feil,1100gr var hun og det var i uke 29,1200gr og uke 32 var Ask når jeg var i uke 31 [:)]

Går det greitt med deg? [:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Hvordan går det med deg?

Blir spennende!

Men du jeg sa feil,1100gr var hun og det var i uke 29,1200gr og uke 32 var Ask når jeg var i uke 31 [:)]

Går det greitt med deg? [:D]

Aaaah...Ja, da så...[8D] Tror ikke som sagt at dette blir en 4,2 kg baby[:-] Da får jeg hakeslepp...Maks 3,5 kg...[8D]

Alt bra med meg, takk for at du spør...[:)]

Bare trøtt for tiden, og kjenner at det blir mindre og mindre søvn fremover...[:-][8D]Ganske så vanlig...

Har bilder og skriver dagbok inne på feb11 så er bare å følge med der...Blir snart nytt bilde av magen...[8D]

Dere da? Slitsomt? morsomt å være to barnsmamma?

Back
Topp