Har vært og Handlet.... OPPDATERT....

Dorothy_1

Gift med forumet
I dag har vi vært I flere timer og handlet til babyen....
Har stort sett alt klart nå...
I morgen skal samboeren min og svigermoren min og kjøpe seng med alt tilbehør, Svigerforeldrene mine betaler, Og vi har virkelig sett oss ut DEN FINE SENGEN..... Åh....
Også har vi lagt av en voksipose som Moren min skal betale....
I dag kjøpte vi blandt annet en stellekommode, Nesten alt som babyen trenger I vogna, Av sengetrekk, Tepper, OSV....
Kjøpte også flere gulpekluter, Od den MINSTE lille hua.... Såh søt.....
Det var godt og få unna en del... [:D]

Her er bilder av stellekomoden som vi Kjøpte.... :

ORIGINAL: Jinxie

Vi har kjøpt akkurat lik stellekommode[:D] Den er kjempefin da! Hvor mye måtte du betale for den?

Den koster 2100 Kroner, Men siden vi har kjøpt en SIMO vogn på den samme butikken får vi 10 % på alt det andre som vi kjøper der..... Såh den kom vel på ca 1900 - 2000 Kroner....
Hva måtte dere betale for Den... ????

Vi betalte 1690 kr mener jeg. På Briobutikken i Tromsø.

Okey, Vi kjøpte den på Reflex på Sortland....
Di hadde en som var ganske lik den, Men noen 100 Kroner billigere, Men den var I trehvit, Vi ville ha hvit, Og dessuten virket det bedre kvalitet på skuffene på denne... [:D]

Ja, vi falt også for den hvite. Tror de hadde samme i ganske mørkt tre der vi kjøpte den. Håper bare ikke babyen vokser for fort ut av badebalja, har hørt at noen sier det[8|].

Okey...
Men når di blir for stor for den, Er di vel sikkert stror nok til og bruke en balje, Eller Noe....?????[:D]

Back
Topp