Har vært hos legen :)

mamma2010!

Glad i forumet
Var hos legen i dag[:)] Han trodde det kom til å skje noe veldig snart han[:-] hehe.. Så han tittet lurt på meg å sa at hvis ikke noe skjer innen neste torsdag vil jeg at du kommer på sjekk igjen [:)] Vil visst ha meg inn en gang i uka nå[:)] Spennende!! Hihi.. Er 36 uker i dag <3<3<3<3 Ønsker alle her inne en skinnende og solfylt dag [:D]

Åj, så spennende å få høre det da ;D Da får vi håpe det skjer noe snart ;)

oi.. spennende!!
[:)][:)]

Takk takk[:)] Hihi :) Og neste uke er det jo uke 37 så da er det jo greit[:D] Men har flytta å greier i to dager nå og hatt masse sex og er fortsatt ikke ferdig med vasking å greier[8D] Så får se.. hehe[:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Oi så spennende [:D]
Kan jeg spørre hvorfor han trodde det snart kom til å skje noe?

Han sa at det har vært så mye kynnere og falske rier i det siste og hodet var veldig godt planta og langt nede, pluss at han snakket om noe med hjerterytmen til babyen.. Skjønte ikke helt hva han mente :P Men han trodde i hvertfall ikke at det var lenge igjen[:D] Får håpe han har rett[:)] Hihi

ORIGINAL: mamma2010!

ORIGINAL: Frustrert Frue

Oi så spennende [:D]
Kan jeg spørre hvorfor han trodde det snart kom til å skje noe?

Han sa at det har vært så mye kynnere og falske rier i det siste og hodet var veldig godt planta og langt nede, pluss at han snakket om noe med hjerterytmen til babyen.. Skjønte ikke helt hva han mente :P Men han trodde i hvertfall ikke at det var lenge igjen[:D] Får håpe han har rett[:)] Hihi

Okey så spennende da [:D]

Så spennende da!!!

Back
Topp