har vært hos jordmor nu

nemi.marselia

Forumet er livet
å va dær over 1 time.
æ knakk heilt isammen men t lite hjælp ja. ska øke medisindosen samt spise magnesium
ska nu gå t ukentlie kontrolla å d einaste som bi jort e at di ska trippe å prøve å løstne slimhinnen når d nærma sæ (auuuu) v kvær kontroll
keisersnitt kunne æ vest få men anna modningshjælp eller igangsetting va ikkje aktuelt.
men æ vil ikkje ha keisersnitt før vil fungere etter fødsel å, samt vil ikkje gå glipp a den opplevelsen.

kunne legges inn på sjukhus t opservasjon om æ ville men ser ikkje grunnen t d æ. samt kunne på ny UL men d orka æ ikkje.

alle prøva så kjæmpefine ut å ungen har hatt ett stort vækshopp så ho bi vest stor trur di.

nei græv mæ ned t i slutten a mai før nu orka æ ikkje meire.

Høres ikke noe særlig ut..[&o]

Kan du ta modnings akupunktur? Det kan få fortgang i sakene..

Håper du slipper gå så veldig lenge til da[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Høres ikke noe særlig ut..[&o]

Kan du ta modnings akupunktur? Det kan få fortgang i sakene..

Håper du slipper gå så veldig lenge til da[:D]

vi har ikkje akupunktur her

men etter uke 35 kunne æ bynne m kjerringråd før å få fødselen igang sa ho
trudde d va etter uke 38 æ[8|]

å ho oppfordra t sex fra nu (jau jau d va jo mykje muli så dåli æ e)

huff... høres ikke noe kjekt ut... men husk er ikke Så lenge til mai, og for hver dag blir det en dag mindre... (om det hjelper da)

håper det ordner seg for deg

Lykke til! Deilig den dagen da det er over.[:D]

[:o]uffda snuppa.... Men alt er jo bra ellers det er jo fint[;)]

*masse trøstekozkoz*

ORIGINAL: nancy drew

huff... høres ikke noe kjekt ut... men husk er ikke Så lenge til mai, og for hver dag blir det en dag mindre... (om det hjelper da)

håper det ordner seg for deg

ja jordmor sa æ måtte nu ta en da a gongen
spurte då om d va greit æ tok 3 daga i gongen æ[8D]

uff uff at du skal slite slik.
Er ikke noe gøy å det vet jeg alt om.
Jeg klarte å mase meg til å få ligge på sykehuset ukene før fødsel, som avlastning. Var helt ødelagt hjemme. Tror legen min sendte en henvisning om det, så i starten fikk jeg korte 2-3 dagers opphold.
Jeg fikk heller ikke framskyndet fødsel, men jeg fikk modningsakupunktur når jeg hadde kommet i uke 37, 4 dager seinere var ungen ute.

Snakk med legen din du om at du trenger avlastning/opphold, for du er utslitt og redd for ungen. ja smør tykt på

ORIGINAL: KoKo

uff uff at du skal slite slik.
Er ikke noe gøy å det vet jeg alt om.
Jeg klarte å mase meg til å få ligge på sykehuset ukene før fødsel, som avlastning. Var helt ødelagt hjemme. Tror legen min sendte en henvisning om det, så i starten fikk jeg korte 2-3 dagers opphold.
Jeg fikk heller ikke framskyndet fødsel, men jeg fikk modningsakupunktur når jeg hadde kommet i uke 37, 4 dager seinere var ungen ute.

Snakk med legen din du om at du trenger avlastning/opphold, for du er utslitt og redd for ungen. ja smør tykt på

kan legges inn akkurat når æ vil men ser ikkje vitsen i d. lika mæ bedre heime å sambo e flenk t å ta sæ å Katarina

ok. Jeg har en mann som tok seg av eldste og sendte til bhg, og dro på jobb. Men da var jeg jo alene.
Og ble mye styr hjemme selv om han tok seg av ungen, så jeg fikk mest hvile på sykehuset iallefall.
Men ikke vær redd for å prøve et 2 dageropphold om du føler for å prøve det.
da ser du no om det er noe forskjell i hvordan du føler det er selv

ORIGINAL: snikende ullteppe

muli  æ tar å legg mæ inn etter neste kontroll (fredag) før å få prata m nån dær

Greit å prøve å se[;)] kanskje er det lettere å få en kommunikasjon med de der om det du plages med, evt få snakket med lege der også

Kæm i all videste verden gir keisersnitt istedefor igangsetting?? Trudde ALLE lega å jordmødre va mest interessert i å få ut ungan vaginalt, koste ka d koste vil.. Huff, no syns æ synd i dæ.. [:(]

ORIGINAL: lindaen

Kæm i all videste verden gir keisersnitt istedefor igangsetting?? Trudde ALLE lega å jordmødre va mest interessert i å få ut ungan vaginalt, koste ka d koste vil.. Huff, no syns æ synd i dæ.. [:(]

ikkje godt å bi klok på dæm bestandi

ORIGINAL: KoKo

ORIGINAL: snikende ullteppe

muli  æ tar å legg mæ inn etter neste kontroll (fredag) før å få prata m nån dær

Greit å prøve å se[;)] kanskje er det lettere å få en kommunikasjon med de der om det du plages med, evt få snakket med lege der også

kunne kanskje være værdt t, har jo litt tid på mæ før æ kommer så langt at d sku være aktuelt uansett

Back
Topp