har vært hos jordmor :D

SweetCherry

Gift med forumet
jeg har verdens søteste jordmor og det er samme jordmor som jeg hadde med nathaniel. hun er bare helt herlig 

i dag fikk jeg høre hjerte banke, noe som beroliget meg veeeldig selv om jeg mener jeg kjente babyen i går kveld. også sa at vi skal sende henvisning til kk i begynnelsen av januar så jeg får "planlagt" fødselen min  gruer meg ikke sååå mye lenger *phuu*

eneste som jeg ikke likte (men jordmor elsket) var at jeg har gått opp 8kg alt  uff, håper de renner like fort av denne gangen som forrige gang altså!

og tilslutt tok jeg opp det med de omega3 pillene, og hun sa at jeg heller skulle ta kalsium og d-vitamin (siden jeg ikke klarer fisk lengre), for en av de øverste i mattilsynet hadde sagt at han ville ikke tatt de pillene mer enn maks 3 ganger uken!! så da tar ikke jeg de heller :)

oi, litt langt, men men 

Det hørtes ut som en flott jordmor :) Er deilig når man har god kjemi! :) Her i bygda er det bare ei jordmor så er ikke så mange å velge mellom ;) Men har heldigvis god kjemi med hun (eller hadde det sist, har ikke væørt hos henne enda!) 

Omega 3 tabletter har jeg aldri tatt :/ men spiser laks flere ganger i uka :)

Er det ikke A og D vitaminer man ikke skal ha for mye av i svangerskapet? Eller var det A og en annen bokstav?

Så flott at du hadde en fin tur hos jordmor! 

Jeg tar noen omega3 tilskudd som kommer i en boks for gravide, skal liksom være alt en trenger å ta. Ikke lest noe sted at det ikke er greit, men jeg får prøve å undersøke det litt. 

Back
Topp