har vært hos jm..

henriette25!

Forumet er livet
og hun skal sende søknad om ks til ahus idag,endelig er vi igang..! [:)]
hun sa at i min situasjon så får du ks..
gjett om dette lettet mye!!!

nå kan jeg kose meg med bebisen i magen,har ikke helt klart det 100 %.. [&:]

Så deilig for deg da, siden det er det du vil ha.
Supert, ja da kan du bare koooose deg vidre![:D]

jepp har sååå fødselangst,så vil ha ks..

har vært på samtaler og greier!

endelig!!! begynner og få litt panikk,er jo snart 6 mnd på vei! [;)]

åååå, så heldig du er, jeg har også veldig fødselsangst og skjønner ikke hvordan dette skal gå, og virker som ingen skjønner meg.. håper jeg også kan få ks

Godt at det ordner seg for deg [;)]. Lykke til videre og kos deg masse [;)][;)][;)]

åååå, så heldig du er, jeg har også veldig fødselsangst og skjønner ikke hvordan dette skal gå, og virker som ingen skjønner meg.. håper jeg også kan få ks

åh har du? da anbefaler jeg deg om å snakke med jm og lege så hjelper de deg med søknad..
er det sånn at du ikke helt klarer og slappe av?

for det har jeg,så jeg har sterk angst..

Godt at det ordner seg for deg . Lykke til videre og kos deg masse

tusen takk,er så gla i dere alle!!
har fått så mye støtte..! bv ruler hehe... [:D]

jeg hadde også veldig fødselsangst.. var på sammtale med jm på sykehuset og kom fram til ei grei ordning..
jeg skulle først prøve etterhvert.. så når jeg kom til 3 cm sa jeg at jeg ville ha ks.. men dem spurte om jeg ville prøve epudural først.. hvis det ikke virket så skulle dem sende meg ned å ta ks.. men epudiralen funka det.. kjente ingen smerter i det hele tatt.. selv når jeg pressa.. lå å sov fram til jeg hadde 10cm..

men skjønner dere godt.. jeg fikk ikke nyte det å være gravid siden jeg hadde så angst for fødselen..
men husk at det er mere smertefullt å ta ks enn å føde på normal måte.. i ettertid da..
men håper du får ha fødselen sånn som du vil! er ikke mange som får det..

takk for svar! jm sa det at det ikke var noe problem for meg,jeg har til og med oppsøkt lege før jeg slutta på pilla...! for å få den hjelpen jeg vil ha!

Back
Topp