1rosa+1til?
Elsker forumet
Ja da har jeg kommet hjem fra jordmor. Alt sto bra til og jeg har gått opp 3 kg siden jeg ble gravid... Vi snakka litt om matvaner og div, for at jeg skal slippe å gå opp så mye i gr... Jeg ble oxo sykemeldt resten av svangerskapet grunnet mine tidligere sa'er... Siden hun vil jeg skal ha full ro i svangerskapet... Så da skal vi søke om svangerskaps penger.. Noe jeg var litt i mot.... Men jeg må jo bare høre på hva jm og legen sier... Så da skal jeg gå hjemme hele tia... Hun har oxo meld meg på forsterket helsestasjon. og blir fulgt opp i hue og rumpa :D og det er supert... Hun melde oss oxo på svangerskaps kurs og vanngymping for gravide hehe... Så utrolig mye moro vi skal få være med på :D Så utrolig mye moro å glede seg til hihi...
Så nå er jeg helt i 100 :D denne gangen skal det gå så utrolig bra :D
Har oxo kjøpt litt baby tøy i dag hehe. De hadde 50 til 70% på masse vis av fine nøytrale klær...
Så nå har vi : God og tykk kjøre dress, to bodyer, en fleece dress, 4 sokker, og en sparke bukse, to smukker, smukke snor, bamse med natta sang og en liten rangle... (noe har vi fått fra før da)
hihi klarer ikke å la være vettu hihi
Så nå er jeg helt i 100 :D denne gangen skal det gå så utrolig bra :D
Har oxo kjøpt litt baby tøy i dag hehe. De hadde 50 til 70% på masse vis av fine nøytrale klær...
Så nå har vi : God og tykk kjøre dress, to bodyer, en fleece dress, 4 sokker, og en sparke bukse, to smukker, smukke snor, bamse med natta sang og en liten rangle... (noe har vi fått fra før da)
hihi klarer ikke å la være vettu hihi