Har vært hos JM :))

mamma2010!

Glad i forumet
[:D]Da har jeg vært hos JM i dag :) Er også 34 uker i dag :) Hodet har festet seg og jeg har visst en stor baby i magen :) JM tippet rundt 3500-4000g ved fødsel [:D] Alt var bare bra[:D]

Gratulerer med 34 uker [:D]
Så bra alt var bra [:)] Kan du selv merke at hodet har festet seg?
Lurer på om det har gjort det her,har mye nedpress og litt ubehag der nede om dagen.. [8D]
Kjennes hvertfall ut som det ligger støpt der nede,hehe.. [:D]

Ja, er visst det jeg har kjent :) Det at det presser extra mye og litt vanskeligheter for å rette meg opp hvis jeg har sitti en stund å sånn :)

sånn har jeg også det nå, sist jeg var til jordmor var hodet ned, men vet ikke om det er festet. Kanskje det er det nå, jeg er 31 +1. Litt tidlig kanskje?

ORIGINAL: mamma2010!

Ja, er visst det jeg har kjent :) Det at det presser extra mye og litt vanskeligheter for å rette meg opp hvis jeg har sitti en stund å sånn :)

Sånn har jeg det og, men hodet her er IKKE festet.

Gratulerer med 34 uker. [:D]

Godt å høre at alt stod bra til. [:)] Lurer på om den lille min også har snudd seg nå, for det presser sånn på. [8D]

Takk :) Nei nå er det ikke lenge igjen[:)] JM hadde stor tro på at den kanskje kan komme litt tidligere.. Men vi får se [:)] Får min del kanden komme nå[8D] Men for babyen sin del kan den bli noen uker til[:)]

Bebisen min har lagt med hodet ned de 3 siste kontrollene. Stoler på jormor sin sjekk, men de to legen har foretatt tar jeg med en klype salt....
ikke festet ennå.

Back
Topp