Har vært flink idag

babyT

Forumet er livet
Nettopp kommet hjem etter å ha gått en lang tur. 6 km og litt over 10 000 skritt. Er så deilig å komme hjem etter en slik tur [:)] Skal straks hoppe i dusjen og vaske håret, hater "luehår"! [:'(] Så blir det hjemmelaget pizza til middag idag.

Hva gjør dere da?

Jeg sitter her og klør meg i øynene og drøyer akvariumvasken. Ellers skal jeg kose meg litt ute på verandaen nå - skal ta på meg litt lettere klær, blir nok rengjøring senere idag.

Jeg og har gått meg en lang tur i dag. Herligt når det er så fint vær,alt blir liksom mye letter! Men nå skal jeg snart gå på jobb. Kan ikke si det frister, men sånn er det[:)]

jeg har ikke gjort en dritt... sov til halv ett, radda på meg joggebukse og en singlett og satte meg i sofaen...
og her sitter jeg. har vært oppe en tur og stekt meg litt mat, da.
mannen er syk (nær-døden-influensa) og jeg kjeeeder meg.

Vi har vært ute å gått lang tur i det deilige været, hadder med oss litt små snacks og satt ute ved stranda og kosa oss[:)] Kan absolutt anbefales!
Nå skal jeg snart begynne å lage middag, deretter besøk av svigers ikveld.
Er såååå deilig når våren begynner å titte frem[:D]

Litt varierende hva man bruker denne søndagen til ser jeg [;)] 

Nå har jeg akkurat satt en brøddeig og vanna blomster. Skal finne frem litt sommer- og vårklær nå og se over dem så alt er klart til pakking på fredag.

Her er det kanon vær. Så vi er ute å maler terrassen(rekverket).
Snart ferdig å male ett strøk. Har 70kvm terrassen så det er litt av en jobb. Ellers har jeg vakset tøy, som henger ute å luft-tørker.

Skal grille idag, nam, nam. Koteletter, bakt potet og salat. Nam,nam...
Nå ble jeg sulten.

Ha en fortsatt fin søndag, jenter.

Her har det vaert full action i hele dag..Starta med jogge tur, saa en dusj og frokost, litt TV, saa vasking av bad og stoevsuget hele huset. Flytta om ting paa vaskerom og kjoekken (ikke saalenge siden vi flytta og har ikke helt faatt det som jeg vil enda hehehe) Kasta ut en del skrot, vaska og toerka klaer, laga en god middag og sitter na foran PCen litt mens gubben ser paa fotball [:D]

Har nytt solen på terassen idag, lest bok og kost meg.
Sambo har vasket bilen og skiftet hjul, så ble en litt late-dag på meg.
Hadde nok hjulpet han normalt, men eg får ikke lov å løfte tungt av han, så da så..[;)]
..grillet og fikset middag istedet eg[:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: * Bobbo *

Her er det kanon vær. Så vi er ute å maler terrassen(rekverket).
Snart ferdig å male ett strøk. Har 70kvm terrassen så det er litt av en jobb. Ellers har jeg vakset tøy, som henger ute å luft-tørker.

Skal grille idag, nam, nam. Koteletter, bakt potet og salat. Nam,nam...
Nå ble jeg sulten.

Ha en fortsatt fin søndag, jenter.

oj d var litt av en terrasse dere har da [:D][:D] og vi som synes vår er så stor med 40 kvm [:D][:D]
starter alltid grillsesongen 1.mai vi da, blitt en tradisjon bare hehe

Jepp, den er stor. Men er så glad i å sitte ute, så da ble det sånn. Flytter meg etter sola om sommer'n. Hehe...
Kosleig med tradisjoner da. [:)] Vi grilla første gang før påske en gang.

ORIGINAL: dumidalia

jeg har ikke gjort en dritt... sov til halv ett, radda på meg joggebukse og en singlett og satte meg i sofaen...
og her sitter jeg. har vært oppe en tur og stekt meg litt mat, da.
mannen er syk (nær-døden-influensa) og jeg kjeeeder meg.

Nær døden influensa  ??

Back
Topp