Har vært en tur på sykehuset..

sandra 22

Gift med forumet
Har jo som nevnt i noen tråder inne her att jeg for en uke siden hadde fått en infeksjon\betennelse i underlivet.
De 3 siste dagene har den vokst seg så stor som en drue og i dag toppet det seg med alt..jeg greide ikke å gå,sitte eller ligge..fy søren for ett press..Det var så betent att det så helt jævlig ut.

Så da var det å ringe føden for råd og de vill ha meg inn til gyn\lege for å sjekke..Så da jeg kom dit fikk jeg beskjed om att det var en veldig betent hårsekk som de måtte skjære hull i for å tømme..Masse dritt,å fy faen (sorry språket) men det var den sykeste smerte jeg har kjent på..

Nå er det tømt og presset er borte heldigvis,men ikke noe godt og tisse med åpent sår i underlivet..
Har grått så mye i dag med tanke på att alle vondt ene i underlivet blir liksom forlenget om dere skjønner..når dette gror så er det fødsel og ny runde med sår i underlivet:(

Sorry klage innlegget her,men er så frustrert nå og ikke minst helt utrolig tappet for energi etter turen på sykehuset..

Uff da, dette hørtes ikke noe greit ut! Men bra du har fått hjelp på sykehuset. Får håpe smertene gir seg snart. God bedring!

Åh... Dette hørtes ikke godt ut:(
Stakkars deg....

Håper det leges fort og at du føler deg bedre igjen fort så du er pigg nok til fødsel.

God bedring !

Uffda... Jammen godt du fikk hjelp på sykehuset. Nå håper det gror fort slik at du slipper mer smerte nå...

Masse god bedring!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, hørtes ikke så kjekt ut! Men det er jo godt å bli kvitt den, så har du ihvertfall en mindre ting å tenke på ;) du har nok glemt all smerten med dette og fødselen når den lille er ute ;) det er det håpet jeg klenger meg til ;)

Stakkars deg:( godt å høre du er bedre. God bedring:)

Uff da :( Håper smertene går fort over, så du slipper å gå og ha dobbelt opp med smerter på kort tid♥

♥Lille prinsen 17/4-14♥

uff hørtes ikke noe godt ut!! :( god bedring

Back
Topp