har vært en tur på føden!

DramaQueen

Forumet er livet
pga at jeg holder på å klø i hjel! Fikk noen tabbiser jeg skal spise.

Spurte om hun kunne sjekke om jeg var moden og strippe meg, ja det skulle hun!

Resultat: Oi, du har jo 3cm åpning hvertfall og det er kjempemykt og modent her![:D][:D][:D]
Hun rota ganske leeeenge oppi der mens hun snakka om "vær og vind"[&:]

Var ikke vondt i det hele tatt! Hun sa hun kjente hodet til babyen godt nedi der
[:D]

Håper det skjer noe i natt!

En ting til, noen som har hatt sex etter du ble strippa? Var det vondt?[8|]

Mamma ble strippet da hun gikk gravid og hun sa ting skjedde ganske fort etter det[;)][:D]

masse lykke til[:)][:)]

Og jeg hadde 2 cm kl 14 2 desember, kl 11.22 3 desember var elias født[;)]

ORIGINAL: H3idy

huff.. har du svangersskaps kløe da eller?

Håper det skjer noe i natt eller de nærmeste dagene da! Å sjansen for det er vel stor siden du har 3 cm åpning![;)]

Lykke til![;)]

ja, kan ikke være noe annet!

oj så spennende[:)] lykke til. Hos meg hjalp det å ta ett skikkelig varmt og langt bad også litt  etterpå[;)]

ORIGINAL: *shedevil*

3 cm gitt.. da er det vel ikke lenge igjen[:D][:D] kom inn med 3 cm jeg og 3,5 time senere var jeg mamma.. hihi[:D]

håper det skjer snart!! Med Mia kom vi inn på føden ca kl 20, og litt før 20.30 hadde jeg 4cm og kl 20.50 var hun ute[:D]

[:D]SPENNENDE!!!!
Håper du føder snart nå!
[8|]Blir spennende å stå opp i morgen - du husker å sende mld. til sladrevennen din med en eneste gang ,ikke sant??[;)]

ORIGINAL: MICAmor

[:D]SPENNENDE!!!!
Håper du føder snart nå!
[8|]Blir spennende å stå opp i morgen - du husker å sende mld. til sladrevennen din med en eneste gang ,ikke sant??[;)]

å jada, skal sende mld jeg [:D]

Masse lykke til!!!!!!!!

Ta deg en runde i køya!!!![:D][:D][:D]

Håper det skjer noe snart![:D]

Kan du ikke knulle litt for å få fart i sakene[8D][8D][8D]

hadde vært litt ekstra gøy hvis tuppa ble født i morgen, på selveste
terminen..

ORIGINAL: Tackoma

Å guri så spennende...skal du føde på gravdal el bodø?

På gravdal.
Ho bynnt å snakk om igangsetting å sending tel bodø hves kløa vart verre. NEKTA å fer tel bodø, har sånn flyskrekk [X(][:(]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Kan du ikke knulle litt for å få fart i sakene[8D][8D][8D]

hadde vært litt ekstra gøy hvis tuppa ble født i morgen, på selveste
terminen..

Termin er ikke før tirsdag...litt feil på tickeren!
[:)]

oi...Lykke til...Håper det skjer noe i natt..

Sender deg:
             Masse Fødselsstøv

ORIGINAL: jonesie

Jeg hadde 3 cm fra rundt 11-16.30, da fikk jeg epidural og kunne slappe av. Klokken 1907 var hun født.

Har ikke fått rier enda jeg!
Håper de kommer i løpet av natten, gjerne etter jeg har fått sove litt.
Er en smule trøtt, men samtidig veldig spent på om det blir å skje noe!
[:D]

ORIGINAL: MiaC

Å guri så spennende...skal du føde på gravdal el bodø?

På gravdal.
Ho bynnt å snakk om igangsetting å sending tel bodø hves kløa vart verre. NEKTA å fer tel bodø, har sånn flyskrekk [X(][:(]

Huffda..håpe du får føde på gravdal da....men om du va så moden så kommer nok nurket hvert øyeblikk...e så spennanes!

Men om du må til bodø så kan du væll fær me båt? men e jo ikke så greit på havet nu da..

nei, bodø e ikkje aktuelt førr meg i det heile tatt uansett. Å de tørr nok ikkje å sett meg på båten, fødd på 1 time sist.
[:)]

lykke til:)håper det skjer noe i natt[:D]

Masse lykketil.[:)]

Nå går jeg og legger meg, er trøtt som en dupp! Skal pakke bagen først sånn i tilfelle! (ja jeg er treeeeeg[:D]) Bagen skulle egentlig vært pakka for flere uker siden!

Skjer det noe i natt så sender jeg melding til tammis og mamisoon som sladrer for meg[:D]

Natti natt jenter[:)]

Håper det skjer noe i nattMasse lykke til[:D]

Oj lykke til...jeg husker at du fortalte at du var gravid....omtrent som det skulle vært i går..og tenk nå kommer lille gullet snart syns svangerskapet ditt har gått kjempe fort...masse lykke til.....[:D]

Back
Topp