Har trøttheten gitt seg

*Minibønna*

Forumet er livet
Hos dere?

Jeg er MYE mer våken om dagen

Jeg er fortsatt veldig trøtt om dagene og må ofte legge meg nedpå en gang i løpet av dagen[8D] Hadde det slik sist også og da gav det seg etter ca 3 1/2 mnd. Håper det blir slik denne gangen også!!!

Ja... jeg trenger ikke ettermiddagsluren min lenger. Liker egentlig ikke at mitt eneste symptom forsvinner [8D]

Nei! Legger meg stort sett med Davd hver kveld i 7-8 tiden! Knapt nok kontakt med venner og familie og ikke minst SAMBO! Hhehehe... gleder meg til jeg får mer overskudd! Regner med det blir lettere når jeg når de magiske 12 ukene + at det blir bare meg og mer vår ute!! deilig

Når jeg tenker meg om så er jeg mer trøtt i ukedagene enn i helgene, og sånn siden småen her sover til 10-10.30 så får jeg vel nok søvn med 11-12 timer pr natt???

Jeg er still like mongo på dagtid... Bedre på kvelden..[8D]

Trøtt på dagen, trøtt på kvelden!! Håper det gir seg etterhvert

Har blirr bedre, sovner ikke lengre på sofaen hver kveld. Idag følte jeg meg til og med opplagt når jeg sto opp (som stort sett er mellom 6-7, da en er i full fart). Veldig deilig at vi går mot våren også. Gleder meg..

Ja, jeg er ikke fult så trøtt lenger[:)] Ganske deilig egentlig[:D]

det begynner heldigvis å avta litt med denne trøttheten..og takk for det..
kanskje man kan begynne å bli litt sosial igjen..[;)]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Ja, jeg er ikke fult så trøtt lenger[:)] Ganske deilig egentlig[:D]

jeg håper trøttheten gir seg med søvn om nettene!!! orker heller ikke å være like sosial lenger når jeg ikke har energi! Og husarbeidet blir og satt på vent da!! Kjedeliiiiig!!
Men nnå har jeg jo heldigvis fått vallergan som faktisk hjelper!! Så jeg skal sove godt innimellom hvertfall! :) skal ikke ta i dag, og tok ikke i går, men om jeg ikke sover i natt skal jeg ta i morgen :)

Jeg sover dagen lang.
Inatt sove jeg fra 22-11 imorges, og har sovet 5 timer til iløpet av dagen.
Og snart skal jeg finne senga igjen!!

Så her har ikke trøttheten gitt seg.

Heldigvis har jeg en liten en som sover til 9-10 på morningen og sover 2 lurer på 1,5-2t i løpet av dgaen så jeg får sove masse når han sover!

jeg er ennå megatrøtt....sover nesten hver dag når jeg kåmmer hjem fra jobb.......  håper d gir seg snart.... bruker mye tid på å såve når jeg burde ha pakket... (vi flytter om en måned) haha

jeg har sluppet unna tretthet denne gangen, bank i bordet, men har kasta opp hver dag i flere uker da[:o][&o]

nei, trøtt og kvalm, egentlig gått på tomgang siden januar..[8D]

nope....er fortsatt trøtt.men har ikke vært så hard rammet av trøtthet denne gangen som sist.

Back
Topp