Har testet positivt- falsk positiv?

Amaryllis85

Glad i forumet
Hei :)
Jeg har vert gjennom et IVF-forsøk. Hadde uttak 27/1, innsett 29/1. Jeg tok eggløsningssprøyten lørdagen, to dager for uttak, brukte ovitrelle. Den kan jo gi et falskt positiv svar 10 dager etter at den er satt. Jeg har testet positivt på tre tester i dag, to dager før jeg skal ta blodprøve på klinikken. Kan det hende at ovitrelle fremdeles sitter i kroppen, eller kan jeg tørre å smile?
Takk for svar :)

Jeg har vert gjennom et IVF-forsøk. Hadde uttak 27/1, innsett 29/1. Jeg tok eggløsningssprøyten lørdagen, to dager for uttak, brukte ovitrelle. Den kan jo gi et falskt positiv svar 10 dager etter at den er satt. Jeg har testet positivt på tre tester i dag, to dager før jeg skal ta blodprøve på klinikken. Kan det hende at ovitrelle fremdeles sitter i kroppen, eller kan jeg tørre å smile?
Jeg tror nok ganske så sikkert at du kan tørre å smile :)
Var det svake eller sterke svar på testene da?

Jeg håper du har rett! Prøvde å legge ved bilde, men filen var for stor... er et ganske tydelig pluss tegn på cb test, to tydelig streker på en billig test, pluss at jeg tok en cb med uke indikator, kom opp gravid,1-2 uker ;)

Frøken, de er nok gravid;)

Gratulerer så mye :)

gratulerer så masse!!!! :D

SIst tok jeg g.test på rugedag 10 , og den var helt blendahvit. Så du er gravid, helt sikkert ;)

Slenger meg på resten her og sier gratulerer! Kjempeglad på dine vegne!

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer så mye! :) har du bilder av testene?:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

malla1987 da håper jeg at det er tilfelle for meg og :) Takk skal dere ha :) Klarte å legge ved bildet av testene nå. Det er jo ikke noe tvil i følge dem, men må innrømme at jeg ikke klarer å stoppe å tenke "hva hvis det bare er eggløsningssprøyten som lurer meg". Kan nesten ikke vente til onsdag for å få vite!!

Vedlegg

• Test.jpg
    Test.jpg
    6,5 KB · Visninger: 127
Back
Topp