Har testa..

LilleRosina

Betatt av forumet
Tok bare av nysgjerrighet en el test i går, den var positiv...Tok g-test tidlig i dag...og det kom fram den svakeste streken jeg noen gang har sett...men det var en strek,,, Tror det ikke selv ennå. Må ta en ny test!!!

Ja, jeg har jo lest det også, ...men det har hvertfall ikke gått opp fom oss ennå. [&:]Vår første pp og har gått på p-pilla i nesten 10 år!! Trodde ikke det skulle være mulig at det gikk så fort. Men kroppen har vært veldig anneledes de siste 14 dagene. Mye murring, nervøs mage, super tiltaksløs og trøtt, plutselig grining og tomhet... Stakkart mannen min. Blir vel trolig en tøffere tid i møte!! Men jeg skjønner det IKKE!!!!!!

Er på jobb...får vel prøve å komme igang med arbeidet....!

Gratulera så mye!! Beste lykkeønskninger [:)]

Gratulerer!! [:D]

Gratulerer så masse!! [:D][:D]

Gratulerer så mye!!!
Det er så koselig med alle som blir gravide her om dagen.
Kos deg masse i tiden fremover da.

[:)][:)]Åååh! Tusen takk alle sammen!!!!!!
Så koselig å fortelle det til dere når jeg ikke har andre enn mannen å snakke med!! Kjøpte DYR graviditets test i dag, digital,-og når det står GRAVID i displayet er jeg mer sikker!! Vææææ...synes det er kjempe skummelt også jeg, selv om jeg selvfølgelig er utrolig glad! Og utrolig heldig. Har ikke fått mens etter avsluttet p-pille bruk engang. Heeelt utrolig... Går alt bra blir det store forandringer i livet!!Jobb, bosted...vææ..[:D][:D]

Gratulerer så masse [:D]

Gratulerer så masse!!! Lykke til med svangerskap!

GRATULERER!!!! [:D][:D][:D]

Hurra hopp og hei!!

Så koooooselig! BLir så gald av disse positive innleggene. Hurra!

GRATULERER!!

Kos deg masse framover i graviditeten!

Klem, M

Gratulerer så mye[:D]

Back
Topp