Har testa mme uten kumelk! Nutramigen.

Her er det nok ikke aktuelt å gå tilbake til amming på dagtid. Går overraskende greit å fullpumpe, må bare organisere det litt;) har egentlig ikke noe mål om å gjenninføre amming på dagen, hun er jo vanskelig å gi flaske så orker ikke tenke på hvordan det er å amme henne:p Sålenge jeg får amma på natta er jeg fornøyd med det! :):D

Det skjønner jeg veldig godt. Du ammer jo på natta og det er jo kjempebra i seg selv det:):):):) Synes du er kjempetøff som orker og helpumpe. Synes det er lettere og amme, nå som han faktisk vil litt:)
 
Tror ikke jeg får i henne nok mat ved å amme, hun tar jo begge sidene på flaska men kun en pupp om gangen når jeg ammer;)
I morges skulle hun få første luren sin i senga, og hun MÅ få melk hvis hun skal roe seg og sovne i senga, så prøvde med puppen og jammen slutta hun ikke å gråte og sovna:rolleyes: like herlig hver gang! Tror man setter mer pris på ammestundene når man har plagdes endel med amminga, blir ikke en selvfølge at det går an;)
 
Tror ikke jeg får i henne nok mat ved å amme, hun tar jo begge sidene på flaska men kun en pupp om gangen når jeg ammer;)
I morges skulle hun få første luren sin i senga, og hun MÅ få melk hvis hun skal roe seg og sovne i senga, så prøvde med puppen og jammen slutta hun ikke å gråte og sovna:rolleyes: like herlig hver gang! Tror man setter mer pris på ammestundene når man har plagdes endel med amminga, blir ikke en selvfølge at det går an;)
Det vil jeg tro -=)
 
Back
Topp