Har Termin............

Ajja

Gift med forumet
E dåkk spent nu????

Har tatt en test i dag!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Spent
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nyskjerrig nu??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Termin e beregna rundt 13.august 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Ihne

WOW, der har det gått kjapt i svingene[:D][:D][:D]

Gratulerer så masse!!!!

Bare gled deg, de kommer til å få så mye glede av hverandre.
*snakker av erfaring*[;)]

Ja det regne eg me....
Det e 1år og 9 mnd mellom meg og min storebror å vi e kjæmpe knytta tel kværandre[:D]

Gratulerer så mye!!!
Syns du er tøff som orker å bli gravid igjen, håper det går greit da! Lykke til:)

ORIGINAL: FruNette

Gratulerer SÅ mye Ajja!! Så spennende det skal bli å følge med deg fremover!! Du må legge ut magebilder og hele pakka!!

Hvor mange uker blir det nå da? SÅååååååååååååååååå gøy!!! Håper bare det ikke blir for slitsomt med ei lita ei også. Det går nok helt supert! Misunner deg!! Jeg tør ikke enda. Vil vie all tiden til Louise ett år.. orker ikke spyinga og alt som følger med[:o]

Bærre fem uke........

Va nesten ikkje sjuk når eg gikk me Hannah så satse på at eg får et like fint svangerskap nu!!!! tjihii[:D]

ORIGINAL: toffen

Gratulerer så mye!!!
Syns du er tøff som orker å bli gravid igjen, håper det går greit da! Lykke til:)

sign[:)]

gratulere sååå mye Ajja[:)] blir spennende å følge deg[;)]

Her går det unna ja, gratulerer så mye Ajja, det blir stas for dere det [:)]

[:D]GRATULRER!!!!

åh nææ... gratulerer så masse!!
kanskje se hva som skjer tendensen fra sommern av... vil oxo ha to tette.. om jeg får det til da.. 2-3 år mellom.. så kan jo testte fra sommern av.. jeg og som FruNette her sier.. var skikeklig sjuk da jeg var gravid.. kvalme og spyings bekkenløsning og hormonell.. vil ikke at andreas skal måtte ha en sånnen mamma det første året sitt... men det er KUN pga jeg var sånn med han altså...!!! du er drit tøff!!! all honør... siden det forrige gikk bra så krysser jeg alt for at dette oxo går bra..og får kosa deg masse masse i mamma permen med lille gullet ditt!!
gratulerer så masse igjen!!!! må si det rasler litt i eggstokene når jeg hører om det da [;)]

oiiii dæven..da ble du den første..Grattis så mye...så spennende[:)]

GRATULERER SÅ MYE!! Kan hende jeg vet om en til septemberjente som muligens er gravid..

Gratulerer :)

Jeg håper det var dette du ønsket deg :)

Gratulere masse :)

grattis.
heldig du er som er gravid[:D]

Jeg skal ikke være det mere, men merket akkurat nå når jeg las dette at det hadde vært koselig å være ca 7 mnd på vei igjen[;)]  beste måneden det[:D]

lykke til

Bra jobba[;)]

GRATULERER

ORIGINAL: siric

oiiii dæven..da ble du den første..Grattis så mye...så spennende[:)]

Kansje eg og må hiva meg på nå da[:D]

ORIGINAL: Ellen.

Her går det unna ja, gratulerer så mye Ajja, det blir stas for dere det [:)]

Back
Topp