har tenkt på en ting.:)

# one million #

Glad i forumet
Jeg har tenkt mye på fødsel når den tid kommer. Jeg har veldig lyst til å føde hjemme :) det er noe jeg har sakt i mange år at når jeg blir gravid og skal føde vil jeg gjøre det hjemme.
Noen andre som har det i tankene sine? :)

Wow! Tøft gjort!:) Jeg er dessverre altfor pinglete og redd for at om noe går galt så går det virkelig galt...:(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har faktisk tenkt på det også om jeg blir gravid noen gang. Det føles at det er mye mer koseligere å føde hjemme enn på sykehus. Men jeg tror man ikke får lov hvis det er førstegangs fødende.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg kunne ikke tenkt meg det, tanken har aldri streifet heller. For meg er det naturlig at det skjer på sykehus. Da jeg fikk førstemann gikk alt greit til jeg plutselig lå med full åpning, men han var ikke langt nok nede til at jeg kunne presse. Det endte til slutt med vakuum. Vet aldri hva som skjer underveis. Men skjønner at det for mange virker interessant :)

Det er nok ikke aktuelt for meg, men jeg kjenner ei som har født begge sine barn hjemme. Til og med den førstefødte, så det går an. For dem gikk det veldig bra begge gangene. Hun var ca 32 år da den første kom, vet ikke om det har noe å si. Og så må man jo finne en jordmor som er aktuell, og kan ta på seg den jobben det er å komme hjem til noen. Det hadde vært helt fantastisk! Den siste gangen fødte hun foran peisen:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Min første fødsel endte i hastesnitt, han hadde trolig ikke overlevd om vi var hjemme, så det er heeeeeeelt uaktuelt for min del!!!!!

Back
Topp