har tattooert meg idag..

vi fikk beskjed om og beholde det papiret vi fikk på i en time for så og bare smøre og holde det fuktig hele tiden. Brukte bare noe over når jeg sov..[;)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: **monica**

Jeg mener å huske at noe av greia meg å ha på pastikken er at det skal hjelpe å bevare fargen på en eller annen måte. For det har jo invirkning på hvordan det gror. Det er jo også for å holde baterier ute sånn at risken for infeksjon blir mindre

Er dette jeg også har hørt... Om det ikke er noen vits i å ha på plast, så hadde de ikke hatt den på i utgangspunktet. Plasten er faktisk veldig viktig for hvordan dette vil gro.., og hvordan kvaliteten på tatoveringa blir... Det er ikke bare tatovøren som "avgjør" dette, selv om han er aldri så flink å tatovere, kan du selv klare å føkke den til...

Klart det er en grunn til at de tar på plast. En tatovering er ett åpent sår, det skal selvsagt dekkes til når det er helt nytt og "åpent".
Men med tattoo, som et sår, så trenger det luft og stell for å gro.

Og såklart, etterstell er alfaomega, men som sagt, mye og mangt er blitt sagt om det, og folk blir aldri enige.

Jeg gjør sdom jeg har fått beskjed om av alle mine tatovører, og har nå funnet ut hva som funker for meg, så får andre gjøre det som funker best for dem. [:)]

Back
Topp