Har tatt ny test

Ulva

Forumet er livet
20141221_075843_resized.jpg
Her er siste g-test tatt i morgest på morgen urin... Testen ble positiv med en gang. Tør ikke tro dette er sant, med tanke på hvor mye jeg har blødd siste uka. Om jeg har mista begge eggene, vi en g-test slå ut positivt da?? Uæææ, vet ikke hva jeg skal tro!!

Spennende! Blør du enda?

Om du ikke får tatt en blodprøve hos legen så er mitt råd å fortsette å teste med noen dagers mellomrom. Noen opplever uforklarlige blødninger i svangerskapet uten at det er farlig for spirene.

Håper virkelig dette går rette veien for deg!

Blør bare bittelitt nå og da. Nesten stoppet opp nå, heldigvis. Litt vanskelig å få til jevnlige blodprøver midt i jula og slikt. Skal ta blodbrøve på tirsdag etter avtale med ivf-enheten.

Man kan få positiv test(i urin)selv om man spontan aborterer.Det tar litt tid at hcg verdiene går ned etter en SA.Man må ta minst to blodprøver med 2-3 dagers mellomrom for å sammenligne svarene.Hvis hcg verdien øker da er man gravid.Man kan ikke gjøre noe annet enn å vente dessverre:(

Last edited:
Du kan få positive tester i lang tid etter spontanabbort.... MEN, den blir IKKE sterkere da, men svakere... Så her trur jeg nok du kan juble..., antagelig har du mistet den ene, mens den andre har det helt fint og hcg øker :) lykke til!! Dette trur jeg seriøst går veien :D

Du kan få positive tester i lang tid etter spontanabbort.... MEN, den blir IKKE sterkere da, men svakere... Så her trur jeg nok du kan juble..., antagelig har du mistet den ene, mens den andre har det helt fint og hcg øker :) lykke til!! Dette trur jeg seriøst går veien :D

:D Åh takk for oppmuntrende ord! Jah jeg håper virkelig det er slik!!

Back
Topp