Har tatt en test men negativ, men har mange symtomer.?? Abort vist gravid:o(

Guest
Jeg sluttet med spiral i januar p.g.a. mye smerter. Har hatt ubeskyttet sex etter det. Men tok en test for en uke siden, men det var negativ. dei to andre gangene jeg har vært gravid slo den ut med en gang. Da var jeg 3 uker og 1,5mnd på vei. Derfor lurere jeg veldig, for jeg har mange symtomer: kvalm inn i mellom våkner om natta må neste spy, svimmel, hard og laus i magen, vesker fra puppen (blankt/seigt), vært veldig trøtt, lite energi, bobbler og verker i magen. Men var hos legen i midten av februar og ble sykemeldt, pga energi, fikk ikke sove og sliter litt med syka. Så har sagt det til han, men  han trodde kanskje at kroppen ikke var helt seg selv. Så skulle ikke tenke noe på det, det ville komme seg når jeg kom meg på beina igjen. Men begynner å føle meg bedre, men orker ikke for mye styr rundt meg. Er det flere som har opplevd at den første testen er negativ? Er det sånn at den ikke slår ut vist det er tidlig?..

Jeg er også et anna dilella, jeg vill ha flere barn men ikke min samboer. han har mere nok med to. Så vist jeg er gravid er jeg redd jeg må ta abort og det tror jeg ikke jeg takler. Noen som har opplevd det? Trenger noen råd..
 
Har tatt en ny test i dag og den var også negativ. Så da er hormonene helt på tur. Får håpe det gir seg snart for magen er ikke mye god..
 
Back
Topp