Har tannverk

SelinesMam

Glad i forumet
Har hatt hele to hull i mitt liv, og den første gangen endte det med at jeg måtte ta opp igjen fyllinga, måtte egentlig rotfylle, men slapp så vidt unna. Nå, etter mitt andre hull har jeg de smertene jeg hadde etter forrige gang da jeg egentlig skulle rotfylle[:(][:(]

Jeg takler seriøst ikke tannlegen, er livredd for tennene mine, og redd for at tannlegen skal gjøre noe galt og vondt verre, eller ødelegge tennene mine. Jeg gråt mine tårer på forrige tannlegebesøk da jeg måtte borre ett lite hull, og om jeg må rotfylle kommer jeg seriøst til å besvime. Og jeg vet jo at jeg må gjøre noe emd den tannverken, men er det mulig med lystgass på tannlegen?? noen som vet det??

Huff da... Ikke noe særlig å være så redd. Det går vel an å få lystgass og også narkose, men det er jo selvsagt ikke alle tannleger som har det. Går også an å få beroligende tabletter, det er kanskje det enkleste.

Lykke til! Klem

Å, så vondt [&o]
Ei venninne av meg får valium tabletter som ho må ta før ho skal til tannlegen. Forhør deg, du kan ikke ha det sånn.

Lykke til.
Klemmer

Back
Topp