Har symptomene dine forandret seg?

Er det bare jeg som ikke synes at magen vokser noe særlig? Er fortsatt kvalm og litt ømme pupper, men mye mindre trøtt. Og det som er værst er jo at jeg ikke føler magen blir større. Går fortsatt med slimfitt jeans og ikke synes det er noe ubehagelig. Var mye mer ubehag for 3-4 uker siden, da måtte jeg kneppe opp bukse. Ligge på magen på gulvet er heller ikke noe problem. I dag satt seg en liten en på ryggen mens jeg lå på magen, og jeg kjente ingenting da heller. Bekymrer meg for at babyen har sluttet å vokse. Har noen det slikt men var på ul og fikk bekreftet at fosteret vokser fint?
Jeg merket nylig at magen hadde endret seg er 13 uker. Ville ikke tenkt noe på det:)
 
Tusen takk alle sammen! Føler meg noe roligere:Heartbigred
 
Jeg har andre symptomer nå enn i starten. Kvalmen er nesten borte, men har konstant propper i ørene. Noen som har opplevd det samme? Usikker på on det skyldes graviditeten...
 
Jeg har og konstant propper i ørene, men tror det henger sammen med nesetettheten!
Er vel vanlig å være tett i nesa, som jeg har lest.
 
Jeg har og konstant propper i ørene, men tror det henger sammen med nesetettheten!
Er vel vanlig å være tett i nesa, som jeg har lest.

Hm ja det skjer visst noe med slimhinnene har jeg skjønt. Men for meg sitter det bare i ørene :p irriterende, men ikke det verste symptomet å leve med
 
Back
Topp