Har symptomene deres begynt å avta?

trulli

Andre møte med forumet
For første gang på veldig lenge sov jeg ikke middagshvil i går, og var ikke spesielt trøtt på kvelden heller. Og når jeg våknet i morges følte jeg at noe var annerledes. Og så fikk jeg et aldri så lite sjokk når jeg skulle spise frokost og appelsinjuicen faktisk smakte sånn appelsinjuice skal smake.

Nå er jeg 13+3 og det er sikkert vanlig at symptomene begynner å avta, men så brått, over natta liksom? Blir selvfølgelig litt bekymret, hjelper ikke at jeg har spottet littegrann de siste dagene heller. (Nå skal det sies at jeg gjorde det i uke 6/7 også, og var på UL 10+1, og da stod alt bra til).

Hvordan er det med dere andre? Har deres symptomer forsvunnet sånn?

Er like trøtt ennda eg,men klarer ikkje og kvile midt på dagen. Men er ikkje så kvalmen lenger,hender det dukker opp nå og da og at eg brekker meg til tider,men nå går eg ikkje rundt og er konstant kvalm hele tiden.

DEn absurde trettheten har gitt seg og kvalmen gir seg, en milimeter av gangen. Jeg er fortsatt kvalm, men bedre enn da jeg var 10 uker..

Hos meg har kvalmen blitt verre de siste ukene.. Er enda trøtt og sliten hele tiden, og har alltid har soveproblemer, så klarer ikke sove på dagen, men det går fint. Var jo slik sist svangnerskap også.  :)

Merker at det begynner å avta litt. Men jeg er fremdeles sliten av "ingenting". Spesielt dersom vi har hatt en dårlig natt hjemme, he he, men det er jo ikke så rart!
Jeg legger meg heller bare tidligere.

De siste ukene har vært mye bedre for min del også. Merket plutselig at jeg ikke var konstant kvalm lenger og fått mye mer overskudd. Jeg er fortsatt litt uggen på morgenen før jeg får spist, men så er jeg veldig fin utover dagen. Ikke på langt nær så trøtt som jeg har vært heller, men merker at jeg har høyere puls enn normalt (når jeg går i trapper eller anstrenger meg litt) :)

Den instense kvalmen jeg hadde varte heldigvis bare et par uker knapt. Men er utrolig sliten til tider. Spes etter jobb og på kveldene selv om jeg kun har vært hjemme. Håper det gir seg snart! Er så lei av å kjenne meg så sliten! :P
Men ellers er heldigvis formen tipp topp ;)

Mine har så og si forsvunnet. Litt øm i puppene hvis jeg kjenner SKIKKELIG godt etter ;) Ellers har jeg fått mer overskudd og kvalmen har forsvunnet. Nesten man kan bli bekymret men jeg satser på at alt er bra til det motsatte er bevisst ;) Har ul neste fredag så får bare vente å se hvordan det står til da :)

Ja, jeg burde vel egentlig bare være glad!

Jeg fikk i hvertfall bekreftet i dag at både hormonene og luktesansen fortsatt er på plass, etter at jeg begynte å grine fordi buksa til sambo lukta så vondt, og jeg tvang han til å gå og skifte fordi jeg ikke greide å stå ved siden av han... Jaja :P

Halloen frøkner :)

Føler jeg har komt meg mye de 2 siste ukene, er 12 fullførte i morgen :D Men puppene er harde og ømme, og har fremdeles mye kviser... Det er ikke gøy å stå opp hver morgen med flere nye, ettersom jeg til vanlig nesten ikke har hatt noen... Kvalmen har nesten gitt seg helt, kjenner den dersom jeg ikke spiser frokost med en gang jeg står opp, og når jeg kommer hjem fra nattevakt på 10 timer så begynner jeg å brekke meg.. Går helt fint når jeg er på jobb, men når jeg kommer hjem kjenner sikkert kroppen at den er sliten og jeg begynner å brekke meg uten at jeg er kvalm!!? Merkelig...Trenger mer søvn enn vanlig, men det gjør ikke noe ;) Ha en toppers kveld dere flotte gravide!!

Trekk skuldrene tilbake, ut med puppene og nyt at dere er gravide!! Tenk så heldige vi er som får være gravid!!! (Det tenker jeg for meg selv når jeg føler meg som en do..) ;)

Halloen frøkner :)

Føler jeg har komt meg mye de 2 siste ukene, er 12 fullførte i morgen :D Men puppene er harde og ømme, og har fremdeles mye kviser... Det er ikke gøy å stå opp hver morgen med flere nye, ettersom jeg til vanlig nesten ikke har hatt noen... Kvalmen har nesten gitt seg helt, kjenner den dersom jeg ikke spiser frokost med en gang jeg står opp, og når jeg kommer hjem fra nattevakt på 10 timer så begynner jeg å brekke meg.. Går helt fint når jeg er på jobb, men når jeg kommer hjem kjenner sikkert kroppen at den er sliten og jeg begynner å brekke meg uten at jeg er kvalm!!? Merkelig...Trenger mer søvn enn vanlig, men det gjør ikke noe ;) Ha en toppers kveld dere flotte gravide!!

Trekk skuldrene tilbake, ut med puppene og nyt at dere er gravide!! Tenk så heldige vi er som får være gravid!!! (Det tenker jeg for meg selv når jeg føler meg som en do..) ;)

jeg føler det er litt opp og ned jeg...
jeg har slike topper der jeg er så forferdelig kvalm og dårlig, men så  blir jeg bedre, også dårligere igjen, men føler jeg har fått mere energi i det siste... men å kaste opp om morgenen gir seg ikke... en morgen siden jeg var 6 uker på vei jeg ikke har kastet opp.... huff...

men men... håper bare på å bli bedre, og hva kommer ikke ut av alt dette ;) jo værdens beste belønning ;)

Snakk om å ødelegge for seg selv. Jeg var jo i så god form! Nå verker hele kroppen min :( Er kvalm, har vondt i ryggen og verk nedover beina, er såvidt jeg får i meg mat og humøret mitt synker med formen. Måtte dra hjem fra jobb kl 12 i dag. Så nå trekker jeg tilbake det jeg sa i går så håper jeg det snur litt igjen ;) Mulig jeg har blitt syk da, godt det er helg i hvertfall :)

Symptomene er her for fullt ennå. Ømme pupper,kvalm,trøtt og sliten

Er trøtt og skikkelig hormonell ennå...

Back
Topp