Har sydd meg ammepute idag..

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Er ganske nybegynner på sying, men fikk det nå til tilslutt.. Har sydd innepute i dag også skal jeg sy trekk i morgen.. Isoporkuler overalt her nå.. heheh :D

Flinka :) bilde ja :D

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Skal sy trekk nå, så skal jeg se om jeg får til å ta ett bilde... :D

Flink! Fikk kjøpt ei hjemmeside ammepute av mora til ei i bhg, betalte hundre kr:) kupp! Helt til jeg fant ut at jeg har ei i kjelleren ;P trodde jeg hadde gitt den bort ;) mn den blir god å ha i senga nå framover, til å støtte en tykk mage/ støtte en god sak ;P

Flink! Fikk kjøpt ei hjemmeside ammepute av mora til ei i bhg, betalte hundre kr:) kupp! Helt til jeg fant ut at jeg har ei i kjelleren ;P trodde jeg hadde gitt den bort ;) mn den blir god å ha i senga nå framover, til å støtte en tykk mage/ støtte en god sak ;P
Hjemme sydd ! Møkk m autokorrektur!

Hehe samme som meg da. Bruker å ammeputa som støtte om natta hehe. Til mannens stooooore irritasjonsmoment :P.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp