Har svelget stoltheten min

@mandasMamma

Glad i forumet
å sykmeldt meg!
Har tenkt og valgt 100% sykemelding hele uka.
Trenger å komme meg på bena igjen etter blødningen.
Skulle egentlig hatt % sykemelding for lenge siden p.g.a bekkenet,
men har heller tatt feriedager innimellom.
Våkna i dag med potte tett nese, sår hals og tørrhoste[:'(]
Ringte bare legekontoret, trengte ikke å komme engang siden vi snakket om bekkenet forrige kontroll.

Neste uke skal jeg begynne å jobbe bare 50%
Får heller begynne å jobbe mer senere hvis jeg føler for det.
Hadde egentlig tenkt på 80% før blødningen, men skjønte vel selv at det kunne bli litt mye.
Å trappe ned etterhvert har jeg jo ikke vett på så da ble det 50.

Sjefen har tydeligvis fått seg noe i helgen He He
Nei da, hun var sikkert litt stresset fordi jeg på fredag ikke kunne gi noe svar.
Synes det var like greit å vite at jeg var sykmeldt,
for da kan hun jo bare sette inn noen andre og har noe å forholde seg til.
Hun mente jeg trengte det, og at det var det beste for alle parter.
Endelig en hyggelig melding derfra også[:D]

Det tror jeg var lurt [;)] Er ingen skam å sykemelde seg med gyldig grunn. Du må tenke på deg og barnet. Det er myye viktigere enn jobben [;)]

flott at du passer på deg selv!!! Ta det med ro med god samvittighet du, og god bedring!

så bra!! må tenke på deg selv og barnet nå... og for all del ikke ha dårlig samvittighet overfor jobben... deg selv og barnet kommer i første rekke.. så får jobb være jobb. god bedring [:D]

Hadde blitt forundret (og sikkert kommet med en moral/skjennepreken) om jeg hadde fått vite at du ikke hadde sykemeldt deg i din situasjon. Nå er det viktig at du tar vare på deg selv og babyen. Prøv å hvile litt. Stor klem fra meg[;)]

ja tenk nå på deg selv og babyen du...du kunne jo ikke fortsette sånn vet du det sier seg jo selv...du skal jo ha det bra nå[;)]god bedring

Synest det hørtes ut som en god i der at du skykemeldte deg, slik at du får litt ro. Må tenke på babyen også vettu[:D]

ORIGINAL: litlå

så bra!! må tenke på deg selv og barnet nå... og for all del ikke ha dårlig samvittighet overfor jobben... deg selv og barnet kommer i første rekke.. så får jobb være jobb. god bedring [:D]

Signerer[;)]

Back
Topp