Har Strikka..

Oboy!

Gift med forumet
vest til lillejenta mi
I silke & alpakka! helt nydelig myk altså!![:D]
Bare en sån helt enkel vest..men varmer godt i denne kulden[;)]
Strikket på noen timer,så de som vil ha ett enkelt prosjekt,anbefaler jeg denne![:D]

takk[:D]

http://www.pickles.no/enkel-vest/ her er oppskrifta [;)]
men jeg valgte å strikke hele vesten i riller ser du[;)] hehe

Den var nydelig. Tror jammen jeg skal prøve meg på en slik selv. Har masse silk-alpaka liggende....

kjempesøt var den :) masse fint på pickles asså !

ORIGINAL: frøkenblaa

Den var nydelig. Tror jammen jeg skal prøve meg på en slik selv. Har masse silk-alpaka liggende....

Tusen takk[;)]
Ja,den ble såå myk å god!
Jeg har brukt Fin og Faerytale[:)]

Nydelig vest [:)]

Nydelig vest[:)]

Kjempesøt vest![:D]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Kjempe nydelig. Det er synd er er så få hekleoppskrifter på sånne ting. De ligger liksom litt etter, virker som de noen ganger tror at det bare er bestemorruter man kan hekle. Men det meste som kan strikkes kan også hekles.

hm..ja,du sier noe der,men! denne burde gå ann å hekle altså... viss en begynner oppe i halsen..og hekler seg nedover..
ja! det skulle gå bra altså![;)]

ORIGINAL: Civena

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Kjempe nydelig. Det er synd er er så få hekleoppskrifter på sånne ting. De ligger liksom litt etter, virker som de noen ganger tror at det bare er bestemorruter man kan hekle. Men det meste som kan strikkes kan også hekles.

hm..ja,du sier noe der,men! denne burde gå ann å hekle altså... viss en begynner oppe i halsen..og hekler seg nedover..
ja! det skulle gå bra altså![;)]
ja det må jo gå! har en halvveis plan i hodet allerede jeg, men så har jeg tre tovetøfler, ei dobbeldusket lue, ei prematurlue og en amigurumi-urofigur igjen å hekle først da å et par votter.....så blir vel sikkert glemt før jeg rekker å komme så langt[&:]

urofiguren ja.....farsken......må bare gjøre ferdig tøflene jeg starta på først...ææih....skulle hatt et par hender til jeg![:D]

glemte jo helt å skrive det viktigste: den blei knallfin!!!! love it!

Kjempefin vest! [:)]

Superskjønn vest [:D]

er det frem og til bake strikking?
Kjempe nydelige[:)]

Back
Topp