Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har idag kjøpt bilstoler med base til smågullene, etter at to stykker ble lagt ut på facebook Godt, men samtidig litt skummelt å ha startet shoppinga..
Jeg har Kjøpt noen ting brukt: voksipose til vogn og bilstol, stokke steps stol.
Bestillt vogn
Og venter på babynest fra babybanden og tynne svøpetepper fra Mollie mustard i posten Skal på oul neste uke- da kan jeg kanskje kjøpe litt babytøy og
Teppene på Mollie Mustard er så fine! Skal bestille noen der jeg også! <3
Har kjøpt barnevogn og fått tøybleier.
Fått en god ammepute og arvet noe ullklær til nyfødt.
Gleder meg til å handle litt mer på nyåret, nå driver jeg å ser rundt om og tenker ut hva jeg vil ha.
Handlet litt jeg også Hadde ikke noe igjen fra sist da det er snart 10 år siden, så greit å fordele det litt utover mnd. Har kjøpt brukt av en bekjent. Vugge, bedsidecrib, bilstol og base, babygym og Stokke newborn sete. Ellers har jeg handlet litt dyner, sengetøy, sengekant, kluter, tepper og klær Elsker babyshopping
Har enda ikke gått opp for oss at det kommer et barn til, så shopping er ikke i tankene engang
Kanskje det går opp for oss etter oul
Men jeg har kjøpt meg en gravid/ammepute som jeg er spent på hvordan vil være på natten når magen bli større
Eg har ikkje kjøpt nokon ting endå. Har kjøpt «Barnets bok» då Sånn som fylgjer ein frå graviditeten til 6 års alderen. Der er det også ei side for ultralydbilder, veldig koseleg bok
Eg har skrive ned ei liste over kva som må kjøpast, så planleggingen er i gong. Kanskje me begynner på nyåret, då veit me mest sannsynlig kjønn også
Vi har bestemt oss for hvilken vogn vi vil ha og siden den er på tilbud denne uka, lurer jeg på å kjøpe, selv om det føles veldig tidlig å kjøpe så store ting.
Siden eldstemann her kun er 15 mnd, har vi så og si alt klart. Kommer sikkert til å kjøpe noen klær etterhvert, men det meste av babyting har vi ikke rukket å pakke opp på loftet en gang
Vi har to fra før og søsknene mine har også små barn. Har ikke tenkt tanken på at vi trenger noe spesielt det eneste jeg har på søk på finn er stativet til slyngevugga siden vi har flytta og ikke kan henge den i taket lenger
Dette blir vår første, så vi trenger virkelig ALT, men vil drøye det til etter OUL med å shoppe.
Det eneste som er innkjøpt er stellebord pga tilbud på det vi ville ha.
Har kun kjøpt noen få plagg for å feire etter første TUL. Har planer om å finne bilstol og kanskje vogn på black friday tilbud. Kommer jeg over mer er det bra, ellers venter vi til etter OUL rett før jul
Kjøpte et lite teppe til babyrommet men ellers ingenting annet har en på snart 2,5 år så har mye enda etter henne, men blir nok shopping av klær og dekorasjon til babyrommet etter oul den 12 desember samt en ny stellematte og småting
Idag blir det bare baby klær kjøp til en venninne som fikk sin første 28 oktober. (Jente) og så kanskje litt julegave handel + fylle bensin for det må jeg.
Min far reiser til usa denne uken for å besøke noen venner, så har tenkt å bestille litt diverse som jeg ønsker meg derfra. Prøver egentlig å vente til etter OUL som er om et par uker. Har hatt veldig lyst da. Gikk forbi en søt liten butikk i dag, og så flere ting som jeg kunne ha tenkt meg å kjøpe.